pátek 3. července 2015

Nákupy červen - 2. díl (Ebay, FANN, Avon)

Ahoj všem, dnes Vám přináším 2. díl nákupů za červen.

Po delší době jsem si zase objednala z ebay. Popravdě řečeno, jsem z poloviny nákupu docela zklamaná :-(, objednala jsem si totiž sadu šesti štětců a to co mi přišlo je jedním slovem tragédie. Nedají se totiž skoro použít ani na kreslení s vodovkama pro syna :-). Možná, kdyby nepřišly tak špatně zabalené, Číňan je totiž zabalil tak "šikovně", že totálně ohnul štětiny a jak to bylo slepené v balíčku, tak štětiny zůstaly ohnuté a nemají se k tomu narovnat. Dalším problém je pelichání, opravdu hodně pelichají a taky je každá štětina různě dlouhá a další kapitolou je to, že strašně píchají na pleti a ani nedokážou nabrat produkt. No jedním slovem hrůza. Ano, vím, že si řeknete, co jsem mohla za cca 70,- Kč čekat, ale někdy se dají na Ebay sehnat věci za málo peněz a celkem v pohodě.Ale tentokrat to nevyšlo, níže k vidění fotky jednotlivých štětců. Nejvíce mi vyhovuje ten druhý z prava rovně střižený. Jinak rukojeť je imitace dřeva, ale nejšpíše je z plastu. Pod fotky Vám vložím i odkaz, ať vidíte, co prodejce slibuje :-)













Další nákup byl na popud jedné slečny píšící blog a to sice Nickys Book, která ukazovala matné Longlasting rtěnky z Ebay a jelikož se mi moc líbily odstíny, které ukazovala, tak jsem si je hned našla a nestačila zírát, jelikož 1 matná rtěnka vyšla na cca 25,- Kč. Zase Vám dolů nalinkuji odkaz. Rtěnka přišla celkem rychle a já si vybrala odstín 16, což je starorůžová studená nude barva, která je ale krásně pigmentová. Na rtech vypadá krásně, sice nevydrží dlouho jako 16 hod. rtěnky od Dermacolu, ale za tu cenu, je to super kup. Uvažuji o nákupu dalších odstínů. Rtěnka se ztrácí postupně, nedělá žádné ošklivé obroučky kolem rtů či cucky. A malá poznámka - swatch, který jsem si udělala před focením na ruku mi na ní stále drží a bez úhony vydržel i koupel ve vaně. Rtěnka je totiž voděodolná. Za mě palec nahoru. Určitě na ně mrkněte, mají nepřeberné množství odstínů. 

Omlouvám se za kvalitu fotky, odstín odpovídá tomu na ruce



To byly nákupy z Ebay, další nákup byl od AVONU a to jsem si v měsíci červen pořídila dvě věci a to sice známý a proslulý, blogerkami opěvovaný Makeup Setting spray na zafixování makeupu, který je hodně chválen a já se rozhodla, že ho za cenu 79,- Kč vyzkouším, protože mi ho doporučila i moje kamarádka Terka. Zatím jsem ho vyzkoušela asi 3x, takže nedokážu ještě zhodnotit, ale určitě o něm budu v budoucnu ještě mluvit. 


Druhá věc od AVONU je matující tonikum pro smíšenou a mastnou pleť z řady NutraEffects, takže jsem ji akorát vyzkoušela, takže toho nemohu moc říct, ale po prvním použití můžu akorát zhodnotit pocit na pleti a to sice, že mě nevysušuje, neštípe a ani nelepí. S cenou si nejsem moc jistá, ale typuji, že vyšla taky kolem 70,- Kč. 


V druhé půlce června jsem zavítala se sestrou do Hradce Králové a navštívily jsme mimochodem i FANN parfumerii, jelikož jsem byla velmi zvědavá na žhavou novinku, která přišla do Čech a to sice na GOSH. Navíc v červnu byla v prodejnách sleva 20% a mně na první pohled padly do oka dvě paletky 9 stínů a bylo pro mě opravdu velké dilema si vybrat, kterou si vezmu. Nakonec jsem si vybrala v odstínu 001 To enjoy in New York, cena po slevě byla kolem 279,- Kč a musím říct, že teď malinko lituji toho, že jsem si nevzala tu druhou, protože mi přijde, že mě odstíny dělají trochu uplakanou :-(. 


Jako dáreček za nákup jsem dostala vzorek krému od OLAY Regenerist




A poslední, co Vám dnes ukážu je vůně, kterou jsem dostala  jako dárek od mamky a to sice ARMANI Code Ultimate, kráááásně voní.




A to by bylo z červnových nákupů všechno :-). Páááá


Líčení: Krém BB v odstínu Light od EVELINE,
rtěnka MAYBELLINE v odstínu Red Revolution,
oči: paletka GOSH 001 To enjoy in New York







Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news