úterý 15. září 2015

PAMPERS PREMIUM PROGRAM na Feedo.cz

Ahoj moje milé a milí :-),

jsem zpět s dalším článkem, ano dnes to bude zase trochu ze sekce "Těhotenství a baby". 
Minule jsem slibovala článek o skvělém programu PAMPERS PREMIUM PROGRAM a dnes bych Vás chtěla informovat o co se vlastně jedná??? Každá maminka musí řešit plenky pro své miminko. Já se osobně přiznám, že nejsem moc zastáncem látkových plen, respektive ano, jsem pohodlná a jsou pro mě pohodlnější jednorázové plenky. 
Na www.feedo.cz jsem našla právě tento program, který je vhodný pro všechny, kteří to mají stejně :-). 
Jedná se o nový projekt, který odstartoval se začátkem září a je vhodný pro všechny, kteří rádi používají plenky PAMPERS. Pokud si maminky zakoupí na stránkách www.feedo.cz právě plenky Pampers, získávají 1 Premium Bod za každou utracenou korunu. Pokud budete sbírat tyto Premium body máte možnost získat určitá členství a to buď - bronzové, stříbrné nebo zlaté  a tím se Vám vlastně otvírají dveře pro různé výhody a dárečky. 
Velkou výhodou je to, že do členství se automaticky zapojujete nákupem Pampers plenek, nemusíte se nikde speciálně registrovat do Pampers Premium programu. Pro mě asi největší výhodou je doprava zdarma a garance vrácení zboží po dobu 365 dní a to se myslím se vyplatí. 
Pokud už máte registrovaný účet na Feedo.cz, stačí, když se podíváte na na svůj profil, kde je přímo záložka Pampers Premium Program a tam se Vám přímo ukáže na jaké dárečky máte nárok. 

Více o akci naleznete: Pampers Premium Program je zde – https://www.feedo.cz/velke-akce/pampers/
A článek o něm na blogu eshopu Feedo.cz - https://blog.feedo.cz/nakupovani-plenek-je-ted-jeste-vyhodnejsi/


Jinak nezapomeňte, že právě běží akce až 30% sleva na kojenecké potřeby - http://kojenecke-potreby.feedo.cz a já se musím pochlubit, co jsem si objednala a to sice skvělou kojeneckou láhev Avent Phillips, která byla v akci 1+1 a krásnou hračku na kočárek, z obou věcí mám velkou radost a těším se, až dorazí :-). 

Foto: www.feedo.cz

Foto: www.feedo.cz



A to je pro dnešek všechno. Mějte se krásně a přeji všem krásný večer. Ahoj příště.








Děkuji za přečtení a za každý Váš komentář, kterého si vážím

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news