středa 18. listopadu 2015

1. vánoční GIVEAWAY

Ahoj všem, 

dnes to bude rychlovka :-). Mám tu totiž dnes pro Vás 1. vánoční soutěž na mém blogu, jako poděkování ode mě pro Vás. A co je nutné k zapojení do soutěže??? 

Stačí splnit pouze tyto tři podmínky:

1) být pravidelným čtenářem mého blogu, tzn. odebírat můj blog
2) dát like FB profilu VERENISLEBEN - odkaz zde
3) do komentářů mi napište, za co jste tento rok nejvíce vděční

Soutěž se koná do 5.12. 2015.

O co hrajeme???

Hrajeme o krásný WELEDA vyživující set Rakytník, kterou do soutěže věnoval e-shop www.feedo.cz. Set obsahuje rakytníkový krém na ruce 50 ml a rakytníkový sprchový krém 200 ml. Dále můžete vyhrát i malé překvapení ode mě :-), které nebudu zatím prozrazovat.


Foto:www.feedo.cz

Přeji všem hodně štěstí a www.feedo.cz děkuji za poskytnutí ceny do soutěže. Hezký večer všem.



Děkuji za přečtení a za každý Váš komentář, kterého si vážím

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news