úterý 5. dubna 2016

Recenze rozlévaných parfémů Beauty Cosmetics

Ahoj všem,

po delší době jsem zpět s recenzí a tentokráte se bude týkat parfémů. Jako milovnice parfémů jich mám doma několik a ráda je střídám a tak, když se naskytla možnost testování rozlévaných parfémů, byla jsem nadšená, že je mohu vyzkoušet. 



Jedná se o eshop BEAUTY COSMETICS rozlévané parfémy,  který má i svoji kamennou pobočku v Opavě, kde můžete parfémy osobně vyzkoušet. Dámské parfémy jsou rozřazené do podkategorií - svěží citrusové, ovocně květinové, orientálně květinové a květinové. Seženete zde nejen parfémy pro dámy, ale i pro pány a navíc si můžete vybrat i flakon, ve kterém si budete parfém přát. Také zde můžete mimo parfémů sehnat i výrobky české dekorativní kosmetiky E-Style.

Tento eshop mi poskytl k testování 6 miniatur rozlévaných vůní, které jsou napodobeninami známých vůní. A jaké jsem tedy vybrala k testování já??? 


1) EDP BC026 - je inspirován vůní Lancome - La Vie Est a Belle


Složení:
HLAVASRDCETĚLO
černý rybízirispralinka
hruškajasmíntonka
 vanilka





Řadí se mezi ovocně květinové vůně. Tuto vůni vlastní moje mamka v originálu, proto jsem si záměrně vybrala tuto alternativu, abych mohla vůně porovnat. Nejsem sice žádný expert přes parfémy, ale za sebe mohu říct, že bych nepoznala, zda se jedná o originál nebo ne. Jistě, nevydrží na kůži tak dlouho jako originál, ale to jsem o něj ani nečekala....co se mi však líbí je vůně, není to žádná chemická napodobenina, je to opravdu povedená vůně. 
Parfém je dostupný v pěti variantách a to buď 2 ml (19 Kč), 14 ml (179,- Kč), 30 ml (279,- Kč), 50 ml (399,- Kč), 100 ml (699,- Kč).
Já dostala na testování vzorek 2 ml, který je super do kabelky a u kterého nejvíc oceňuji to, že má pumpičku a nemusím nikde nic šroubovat.
Zakoupit můžete - ZDE



2) EDP BC122 - je inspirován vůní Paco Rabanne - Lady Million


 Složení:
HLAVASRDCETĚLO
květ nerolijasmínvanilka
pomerančkvět pomerančepačule
malinagardéniemed




Tato vůně mi při přičichnutí evokuje večer a úplně se s ní vidím někde v divadle či na nějaké zvláštní události. Patří mezi moje oblíbené vůně a ráda po ní šahám. Originál nevlastním, proto nemohu posoudit jak je na tom v porovnání s originálem, ale vůně mi moc voní a nemám ani potřebu vlastnit originál. Patří mezi ovocně květinové vůně.
Parfém je opět dostupný v pěti variantách a to buď 2 ml (19 Kč), 14 ml (179,- Kč), 30 ml (279,- Kč), 50 ml (399,- Kč), 100 ml (699,- Kč). A vydrží vonět opravdu dlouuho.
Zakoupit můžete - ZDE


3) EDP BC144 - je inspirován Chloé - Rosés de Chloe


Složení:
HLAVA  SRDCETĚLO
růžekarafiátvanilka
broskevjasmínpižmo
cedr





Neumím popisovat vůně, ale u této vůně si budete jistí co cítíte a ano, jsou to růže, jak napovídá sám název. Sice při prvním přičuchnutí jsem si řekla, fuj, co to je, ale musíte chvíli počkat než se vůně rozvine. Jedná se o jemnou decentní vůni vhodnou na jaro a řadí se mezi ovocně květinové vůně.
Parfém je opět dostupný v pěti variantách a to buď 2 ml (19 Kč), 14 ml (179,- Kč), 30 ml (279,- Kč), 50 ml (399,- Kč), 100 ml (699,- Kč). 
Zakoupit můžete - ZDE



4) EDP BC030 - je inspirováno Chloé - Chloé


Složení:
HLAVASRDCETĚLO
aldehydykarafiátsantalové dřevo
zimoleznocovkaambra
květ pomerančekořen irisupižmo
hyacintjasmínbenzoin
bergamonrůžedubový mech
broskevnarcispižmo
ylang-yland






Vím, že je tato vůně velmi oblíbená, ale pro mě asi nebude to pravé ořechové. Dle mého se spíše hodí pro zralejší ženy a musím říct, že mě oslovila asi nejméně ze všech vyzkoušených vůní. Patří mezi květinové vůně.
Parfém je opět dostupný v pěti variantách a to buď 2 ml (19 Kč), 14 ml (179,- Kč), 30 ml (279,- Kč), 50 ml (399,- Kč), 100 ml (699,- Kč). 
Zakoupit můžete - ZDE


5) EDP BC080 - je inspirován Burberry - Sport for women 


Složení:
HLAVASRDCETĚLO
mandarinkazimolezpižmo
mořské tónykaribská magnoliecedrové dřevo
zázvor 




Moje společně s Paco Rabanne nejoblíbenější vůně z vyzkoušených. Řadí se mezi svěží citrusové vůně a já po ní ráda šahám, když jdu například jen tak ven nebo mám volno a jsem doma. Je taková nenáročná a hrozně mi něco připomíná, moc ráda se k ní vracím. Jen ta výdrž by mohla být delší. 
Parfém je opět dostupný v pěti variantách a to buď 2 ml (19 Kč), 14 ml (179,- Kč), 30 ml (279,- Kč), 50 ml (399,- Kč), 100 ml (699,- Kč). 
Zakoupit můžete - ZDE


6) EDP BC286 - je inspirován Dolce Gabanna - Light Blue Pour Homme


HLAVASRDCETĚLO
mandarinkarozmarýnpižmo
jalovecpepřdubový mech
bergamotrůžové dřevodřevěné tóny
grapefruitkadidlo

Jedná se o pánský parfém. Bohužel Vám k němu neřeknu nic blíže. Dala jsem ho partnerovi, aby ho vyzkoušel a zatím se k tomu neměl :-), no chlapi. Ale já osobně měla originál Light Blue sice pro ženy, ale byla jsem s ním moc spokojená. 
Parfém je opět dostupný v pěti variantách a to buď 2 ml (19 Kč), 14 ml (179,- Kč), 30 ml (279,- Kč), 50 ml (399,- Kč), 100 ml (699,- Kč). 
Zakoupit můžete - ZDE


Závěrem:

Určitě bych tyto parfémy chtěla doporučit, ano, nevydrží sice celý den, ale jsou skvělou alternativou pro lidi, kteří rádi střídají vůně, ale nemohou si třeba dovolit kupovat drahé vůně. A takto vlastně máte možnost vyzkoušet plno parfémů za zlomek ceny a to se dle mého vyplatí. Já osobně jsem moc spokojená, takže určitě www.rozlevaneparfemy.cz mrkněte.  




Děkuji za přečtení a za každý Váš komentář, kterého si vážím

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news