pondělí 11. ledna 2016

Moje "best-offka" za rok 2015 - DEKORATIVNÍ KOSMETIKA

Ahoj všem,

krásné upršené pondělí, jsem tu s 2. dílem mojí "bestoffky" za rok 2015 a nyní co se týče dekorativní kosmetiky. Předem chci říct, že nevlastním značky high-end kosmetiky až asi na dvě výjimky, ale mně to nevadí :-). A taky se omlouvám za kvalitu fotek a swatche, ale ráno mě poškrábal kocour :-(. 
Tak jdeme na to.... 


Podkladová báze na pleť: Abych se přiznala, obecně ji moc nepoužívám, pokud jsem měla chuť, šahala jsem nejčastěji  po  The Porefessional vzorečku od Benefitu.






Makeup: Makeupy jsem hodně střídala, ale nejvíc oblíbené mám určitě makeupy od Rimmelu, zvláště Match Perfection v odstínu 010 Light Porcelain, který mám už podruhé. Z té "high-end" řady je to makeup od Makeup for ever - Mat Velvet +, odstín 20.




Vlevo: Makeup for Ever - Matt Velvet +, vpravo: Rimmel Match Perfection

Korektor: Mám oblíbené dva a to od Rimmelu - Match Perfection 2 in 1 v odstínu 010 Ivory a novinku od Catrice - Liquid camouflage v odstínu 010. Jinak nepoužívám nic jiného :-).




Vlevo: Liquid Camouflage v odstínu 010, vpravo: Rimmel Match Perfection 2v1 v odstínu 010

Pudr: Jednoznačně transparentní pudr od Mary Kay.




Tvářenka: Tak to bude tvrdý oříšek, protože já jsem tvářenková královna a mám jich spousty, ale nejvíce oblíbené a nejpoužívanější za minulý rok byla Colorama Blush v odstínu 501 od Maybelline, dále Rouge Powder v odstínu 03 - beautiful burgundy od UMA Cosmetics a od Makeup revolution London v odstínu Now!.


Vlevo: UMA cosmetics, odstín 03 Beautiful burgundy, nahoře: MRL, odstín Now!, vpravo: Colorama Blush Maybelline, odstín 501

Zleva: MRL, UMA cosmetics, Maybelline

Bronzer: Mám tu opět tři favority a to od Catrice - Sun Glow Matt Bronzing Powder v odstínu 030 Medium Bronze, dále Contouring and blush palette v odstínu Light 373 od Sleek a jako poslední od W7 - Hononulu bronzer. 



Vlevo nahoře: Catrice - Sun Glow v odstínu 030 Medium Bronze, vlevo dole: W7 - Hononulu bronzer, vpravo: Sleek, odstín Light 373


Zleva: Sleek, W7, Catrice


Rozjasňovač: Tři nejvíce používaní favorité jsou od Makeup Revolution London v odstínu Peach Lights, Contouring and blush palette v odsínu Light 373 od Sleek a nakonec můj nejnovější miláček od The Balm - Mary Lou Manizer, do kterého jsem se už stihla zamilovat :-).


Zleva: Sleek - Contouring and blush palette, odstín Light 373, MRL, odstín Peach Lights, The Balm Mary Lou Manizer


Zdola: Sleek, MRL, The Balm

Podkladová báze na oči - jednoznačně a všemi deseti podkladová báze od Avonu v odstínu Light beige





Řasenka - Můj objev pro tento rok, mám už 3. balení a sice Lash Sensational od Maybelline





Obočí: Zde mám dva miláčky a to již několikrát zmiňovaný UMA Gel eyeliner v odstínu Brown, který používám místo linek na vyplnění obočí, protože má nádhernou studentou barvu a na zafixování určitě GimmeBrow od Benefitu v odstínu Medium/deep





Oční stíny - Ufff, to bude těžký oříšek, mám hodně oblíbenců. Nejvíce jsem asi sahala po paletkách Bad Girl od Sleeku, Redemption Palette Essential Day to Night od Makeup Revolution London a paletce The Nudes  od Maybelline. 



Zleva: The Nudes Maybelline, Bad Girl Sleek, Redemptin Palette Essential Day to Night Makeup Revolution London


Rtěnky, lesky: Ze zástupců výrazných rtěnek tu mám od Maybelline nádhernou červenou rtěnku v odstínu 470 Red Revolution. Další výraznou neméně oblíbenou rtěnkou je matná rtěnka od Rimmelu - z řady Kate, odstín 107.
Mezi oblíbené lesky se zařadil výrazný lesk v odstínu 300 Juliet od L´oreál Paris.







Zleva: 107 Rimmel, 470 Red Revolution Maybelline, 300 Juliet L´oreál Paris



Ze zástupců nude odstínů tu mám moji nejoblíbenější rtěnku od Rimmelu v odstínu 180 Vintage Pink a od Essence v odstínu 03 Come Naturally. 






Zleva: 180 Vintage Pink Rimmel, 03 Come Naturally Essence


A to je vše z mých oblíbenců za rok 2015. Napište mi, jací jsou ti Vaši? 



Děkuji za přečtení a za každý Váš komentář, kterého si vážím

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news