úterý 5. ledna 2016

Zázrak jménem BI-OIL


Ahoj všem, 

zdravím Vás v novém roce a chci Vám na začátku hlavně popřát hodně klidu a duševní pohody a hlavně jen samé zdraví a spokojenosti.

Čas strašně letí a tím i utíká moje těhotenství a tím pádem i roste bříško a já bych Vám chtěla dneska ukázat svého velkého pomocníka, který mi pomáhá bojovat se striemi  a jizvami. 

Jde o zázrak zvaný BI-OIL, který jsem já osobně zaznamenala někdy začátkem minulého roku, když se o něm začalo hodně mluvit na různých blozích. 
BI-OIL totiž  slibuje zlepšit stav starých i nových jizev a zabraňuje vzniku strií v těhotenství a nebo při prudkém příbytku váhy. Také slibuje zlepšit stav pigmentových skvrn.

Zdroj: www.feedo.cz


Sama jsem si chtěla udělat názor, protože jsem prostě nevěřila, že "nějaký" olej zabrání všemu výše uvedenému. Když jsem otěhotněla, naskytla se mi možnost tento olej vyzkoušet. Produkt mi poskytl k testování e-shop www.feedo.cz, kterému bych ráda poděkovala. 

Na krabičce je uvedené upozornění, že by se olej měl používat dvakrát denně po dobu alespoň tří měsíců, abyste mohli pozorovat rozdíl a v období těhotenství začít s aplikací od druhého trimestru. Já osobně testuji olej asi od srpna a stále nejsem na dně produktu. Je sice pravda, že ho používám pouze 1x denně, jelikož jsem líná :-), ale olej jsem stále nevypotřebovala.

Nutno říct, že ani u prvního těhotenství se mi nijak zásadně strie nevytvořily. Pouze pár kolem pupíku a na bocích. Tam mi však zůstaly tmavě červené nehezky vypadající strie a to byl důvod proč jsem chtěla tento zázrak vyzkoušet. 

Nyní k samotné recenzi...


Balení
Balení je v 125 ml průhledné plastové lahvičce s víčkem, které je šroubovací. To mi osobně trochu vadí, zdržuje mě to a taky mi vadí, jak lahvička pak vždy opatlaná od oleje. Ale za to asi nemůže balení, ale prostě moje nešikovnost. 

Vůně
Vůně je pro mě těžko popsatelná, nikdy jsem to neuměla. Dle mého názoru nebude pro každého, je opravdu hodně výrazná a mně dokonce ze začátku přes počáteční nadšení dost vadila. Myslím, že to bylo ale tím, že jsem měla těžké nevolnosti na začátku těhotenství a nezvládla jsem se ani navonět svým oblíbeným parfémem, aniž by se mi neudělalo nevolno. Takže myslím, že někomu, kdo není na výrazné vůně asi vonět nebude. Já si ale postupem času zvykla a nyní už ji ani nevnímám.

Aplikace
Olej se snadno roztírá a pleť je pak krásně vyživená a to i ráno, takže nemáme za chvíli pocit, že se musíte co nejdříve namazat znovu.  Ani pak nemáte pocit, že jste celý umaštění, pokud to samozřejmě s olejem nepřeženete :-). Já osobně se namažu a ani nemám potřebu čekat, až se produkt vsákne, takže se hned oblékám a oblečení jsem si nikdy nezničila.

Výsledný efekt
A nyní se dostáváme asi k výslednému efektu, na který jsou všichni zvědaví. Jak jsem psala, olej používám pouze na břicho a boky, kde se mi udělaly tmavé strie. Po třech měsících používání opravdu mohu s klidným svědomím říci, že další strie se mi zatím nevytvořily a pevně doufám, že ani nevytvoří, nyní jsem ve 30. týdnu těhotenství a ty původní strie sice nezmizely, ale jakoby vybledly a už nejsou tak viditelné a jsou světlé. I mě samotnou to velmi překvapilo. Výsledek můžete porovnat sami na fotografiích níže. Fotky nejsou nijak upravené a jsou focené mobilním telefonem.


Foto ve 13tt, na začátku používání Bi-Oil (viditelné strie na boku)



Foto ve 30tt - po 3 měsících testování (strie na boku nejsou vidět)



Kde a za kolik je BI-OIL k dostání??
Vím, že se prodává ve dvou velikostech, já osobně doporučuji větší balení, které je k dostání na https://www.feedo.cz/bi-oil-125ml/ za cenu 479,- Kč. 
Ano, pořizovací cena je vyšší, i proto jsem byla ze začátku spíše skeptická, ale po důkladném vyzkoušení mohu tento produkt s klidným svědomím doporučit a opravdu se vyplatí i za tuto cenu, protože opravdu funguje a já jsem z něho nadšená. 

Měli jste možnost ho vyzkoušet i Vy???









Děkuji za přečtení a za každý Váš komentář, kterého si vážím

1 komentář:

  1. Na biOil nedám dopustit. Moc mi pomohl při druhém těhotenství na strie, které se mi skoro vůbec neudělaly. V prvním těhotenství jsem zkoušela více kosmetiky pro těhotné a miaminky, ale strie se mi na břiše udělaly, ne moc, ale jsou tam. Na zesvětlení jsem používala dětský olejíček a další dětskou kosmetiku a musím říct, že to vážně pomáhá. Doporučuji např. sudocrem.

    OdpovědětVymazat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news