středa 6. ledna 2016

Moje "best-offka" za rok 2015 - PEČUJÍCÍ KOSMETIKA

Ahoj všem,


rok 2015 je nenávratně v čoudu a já jsem si pro Vás připravila dnes článek o mých "best-off" přípravcích za minulý rok. Článek rozdělím do dvou kategorií a to pečující a dekorativní kosmetika. Dnes se můžete těšit na článek o pečující kosmetice. 



 ODLIČOVÁNÍ


OČI: Nejraději a nejvíce jsem používala dvoufázový odličovač od Mary Kay, který jsem měla už několikáté balení. Bohužel je však dost drahý - 530,- Kč a seženete ho pouze u své kosmetické poradkyně, tak jsem dala přednost o hodně levnější variantě a to sice dvoufázovému očnímu a pleťovému odličovači s měsíčkem lékařským od značky Bione. Tento odličovač je naprosto super, vyšel mě na 76,- Kč a nedráždí v očích, nepálí a ani nevysušuje. Určitě si budu kupovat další až ho dopotřebuji, mají i  jiné varianty. 


Dvoufázový odličovač od Mary Kay

Můj nynější odličovač očí od Bione


TVÁŘ:  Tento rok jsem toho vyzkoušela celkem dosti, měla jsem možnost vyzkoušet např. BIO čisticí gel na obličej a tělO od Dermatherm, která nebyla vůbec špatná a byla navíc přírodní. Cena tohoto produktu se pohybuje okolo 325,- Kč a psala jsem na ní recezi - odkaz zde.  
Po dopotřebování jsem přešla na levnější drogerkovou variantu a to k Balea jemné čisticí pěně, která mně celkem vyhovuje a nedráždí pleť.Bohužel mám však pocit, že mi k vyčištění pleti úplně nestačí a pak ještě musím dočistit micelární vodou. Moje nejvíc oblíbená je jednoznačně micelární voda Pure od Garnier. Plánuji koupit další balení.


Bio čisticí gel na tělo a tvář od Dermatherm

Moje nynější péče - čisticí pěna od Balea

Nejlepší micelárka od Garnier


 KRÉMY, SÉRA  


PLEŤOVÉ SÉRUM: moje nejoblíbenější je určitě opět od značky Bione a to sice Protivráskové pleťové sérum s kyselinou hyaluronovou za báječných cca 90 Kč. Parfemace je sice zvláštní, ale ten výsledný efekt na tváři, z něj jsem totálně odvařená :-). Samozřejmě, že jsem vyzkoušela i mnohem dražší séra jako např. denní a noční sérum od Mary Kay, kdy jedna lahvička vyšla na 1.200,- Kč, ale toto mi sedí daleko více.


Oblíbené protivráskové sérum od Bione

Několikanásobně dražší séra od Mary Kay


OČNÍ KRÉM: Přiznám se, že jsem trochu lajdák na oční sérum, ale vím, že o něj musím pečovat a tak se snažím co nejvíce :-). V současné době používám Crystal Emerald eye cream od SM Collection a to nádherně chladí a hydratuje.


Oční krém Crystal Emerald Cream


PLEŤOVÝ KRÉM: Nemám rozdělený na noční a denní, používám pouze jeden a to Mandlový krém od Weledy, který jsem nyní nahradila krémem od stejné značky a to tzv. Zimním krémem (Coldcream), který je báječný do mrazivého počasí. Mandlový krém nyní používám hlavně na noc a také jsem o něm již psala recenzi - odkaz zde 


Mandlový krém od Weledy

Coldcream (zimní krém) od Weledy


TĚLOVÝ KRÉM: Přiznám se, jsem ostuda, ale já žádný krém na tělo nepoužívám. Nyní, kdy jsem těhotná, tak používám akorát olej na bříško od značky Bi-oil, na který jsem psala nedávno recenzi a který je výborný na strie a různé jizvy. Odkaz zde
Teď mě napadlo, že k Vánocům jsem dostala krásný balíček od Yves Rocher, ve kterém bylo Tělové mléko s vůní kandovaného pomeranče a mandle, tak ten teď používám a náááádherně voní a hydratuje. Bohužel se jedná limitovanou edici :-(



Zázrak jménem Bi-oil

Tělové mléko od Yves Rocher


VLASY


ŠAMPON, MASKA: Na závěr bych Vám chtěla ještě prozradit své miláčky objevené v roce 2015 na vlasy. Vždy jsem používala drahé šampony od L´oreál Professionnel, ale pak jsem slyšela chválu na českou značku Bione a tak jsem se rozhodla ji vyzkoušet a ano, zamilovala jsem se a nedám dopustit a všem vřele doporučuji vyzkoušet Regenerační šampon s panthenolem a arganovým olejem. Já osobně mám už druhé balení, ale po tomto šamponu mi vlasy vydrží i týden, aniž by se mastily. Je to pro mě neskutečný zázrak, protože dřív jsem si vlasy musela mýt obden. Naprostá pecka. 
K tomu používám Krémovou vlasovou masku s keratinem a arganovým olejem od Bione a to je taky eňo-ňůno :-).


Šampon od L´oreál Professionnel, který mi bohužel nesedl

Naprostá bomba v oblasti šamponů a vlasové masky od Bione


LAKY NA VLASY: Mám oblíbené dva a jiné nepoužívám a to sice Infinium Pure od L´oreál Professionnel, který bombasticky zafixuje a mám už několikáté balení. Na paty mu šlape lak Expressions ultra hold, který je výborný například na vlny, protože je udrží pružné, ale nejsou slepené a mně vydrží vlny i tři dny. 


Infinium Pure od L´oreál Professionnel


Skvělý lak na vlny


A to je asi vše z mé best-offky z pečující kosmetiky za rok 2015. Napište mi vaše oblíbence, jsem moc zvědavá. 




   
  
Děkuji za přečtení a za každý Váš komentář, kterého si vážím

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news