neděle 12. dubna 2015

Mega recenze - Golden Rose 1. část - makeup, pudr na obočí, tvářenka..








Hezký večer,

dnes jsem bych se s Vámi ráda podělila o dojmy z kosmetiky od značky Golden Rose. Na začátek bych ráda představila značku Golden Rose, která možná není pro někoho tak známá. 

Na českém trhu je k dostání bezmála od roku 2007 a je k dostání ve vybraných kosmetických salónech a drogériích u vybraných obchodních partnerů. 
Značka nabízí nejen velký výběr z dekorativní kosmetiky, ale i nehtové péče nebo laků na nehty či kosmetických doplňků.
Vy, kteří jste z Ostravy můžete navštívit přímo stánek ve Fórum Nová Karolína v 1. patře vedle obchodu CA a otevřeno je denně od 10:00 - 20:00.
Při nákupu ať na stánku či přímo na eshopu www.goldenrose.cz. dostanete k nákupu plno dárečků. Pokud budete mít štěstí, tak Vás ve stánku i zdarma kosmetikou nalíčí a Vy tak budete mít jedinečnou možnost kosmetiku vyzkoušet přímo na vlastní kůži, což velmi oceňuji. Škoda jen, že stánek není také někde poblíž Pardubic. 
Golden Rose najdete i FB jako Golden Rose cosmetic Česko, kde pravidelně informují svoje čtenáře o probíhajících akcích či novinkách. 
Při objednávce z eshopu mají zákazníci buď možnost výdeje zboží na dvou prodejnách v Ostravě, stačí pouze při objednávce napsat, na jakou prodejnu chtějí zboží dovézt a pak si ho mohou do 7 dnů vyzvednout nebo pokud máte zájem o zaslání poštou a zaplatíte předem, vyjde Vás poštovné na pouhých 30 Kč, což je naprosto pefektní cena a já jako neobyvatel Ostravy to velmi oceňuji

Nutno říci, že webové stránky obchodu jsou moc pěkně zpracované, jediné, co mi moc nevyhovuje jsou fotky nebo spíše vyobrazení jednotlivých odstínů, bohužel se totiž moc neshodují s realitou a tak jsem občas trochu překvapení z toho, co mi to vlastně přišlo :-). 
Všechno zboží přišlo krásně zabalené ještě v krabičkách, což budí dojem luxusu a na to, že kosmetika není nijak extra drahá, mě to překvapilo. Jinak obaly u některých věcí jsou maličko fórovější.a jsou to typické plasťáky, ale nijak extra mě to nevadí. 

Jelikož mám od Golden Rose docela dost věcí, tak jsem se rozhodla, že recenzi rozdělím do dvou sekcí a začnu tím nejlepším, respektive co nejvíce vyhovuje mně samotné. Prostě budu to asi brát od nejlepšího po nejhorší :-) a rozdělím to na dva díly, aby to nebylo zbytečně dlouhé. 

1) Matující makeup


foto:www.goldenrose.cz

Asi jeden z nejlepších makeupů, který jsem za poslední dobu zkusila, odstín mám 02 a musím říct, že mi perfektně padne jako už dlouho žádný ne. Je sice trošku hutnější a musí se dobře zapracovat, ale moje mastnější pokožka vydrží krásně celý den  zmatněná a hlavně pefektně mi sedne odstín. Jak jsem psala vyobrazení odstínů na webu není nic moc, ale tady jsem se vážně trefila a dokonce nemám uplně nejsvětlejší odstín. A teď cena - podržte se, ale cena je pouhých 76 Kč za 35 ml. Na druhou stranu je ale pravda, že po měsíci denodenního používání docela rychle ubývá a asi budu potřebovat brzy nový :-(. Ale je vážně skvělý a za tu cenu... Za mě palec nahoru. Akorát jsem si ještě uvědomila, že mi dorazil v jiném balení, než jaké vyfocené na stránkách, což mě trochu zmátlo.






2) Pudr na obočí 


První věc, která mě zaujala při procházení eshopu. Už dlouhou dobu jsem hledala produkt na obočí, který by mi vyhovoval, vydržel a hlavně, abych našla správný odstín a nakonec se zdá se zadařilo. Na webovkách byl prezentován v době objednání jako produkt měsíce a tak jsem neváhala ani minutu. Zase mě ohromila cena  a to pouhých 69 Kč. Pudr se vyrábí v sedmi odstínech a tady musím pochválit trošku i fotku, protože jsou vyfocené jako swatche na ruce. Já mám odstín 104 a myslím, že mi perfektně sedí. Obočí vypadá přirozeně a vydrží v pohodě až do večera. Mohu ho používat i jako stín. Dle mého názoru se hodně podobá odstínu Espresso od Mary Kay. V balení byl i malý štěteček, který je však zaprvé na dvě věci a za druhé jsem  ho stejnak už ztratila, protože byl jen tak v krabičce a není zakomponován přímo v samotném balení. 

Foto:www.goldenrose.cz


3) Tvářenka Terracotta Blush On

Foto:www.goldenrose.cz
U této věci musím říct, že absolutně nesedí odstíny prezentované na eshopu. Když jsem poprvé tvářenku rozdělala nevěděla jsem, zda mi nepřišlo něco dočista jiného. Ale nakonec musím říct, že se mi moc líbí a přesto, že jsem myslela, že kamarádky nebudeme, je opak pravdou. Tvářenka je zapečená, balení není kdovíjaké, vzhledem k ceně je docela odfláknuté, protože cena této tvářenky je na můj vkus vyšší a to sice 202,- Kč. Hodně mě mrzí, že nápisy na baleních a to nemluvě jen o této tvářence, nejsou téměř k přečtení po pár dnech :-(.
Tvářenka obsahuje zlatavý třpyt, který dodá tvářím šťávu a vypadáte pak svěže. Také tváře rozjasní, takže není třeba použít už highlighter. Jak jsem řekla, byla to láska na druhý pohled a od té doby, co ji vlastním ji používám každý den. Já si vybrala odstín 02 a gramáž jsou 4 g. V nabídce najdete 8 odstínů. 





To je pro dnešek vše, brzy se těště na pokračování. Dobrou noc. 
Napište mi, zda tuto značku znáte?? 
   

















Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news