úterý 7. dubna 2015

Oblíbenci za měsíc březen

Ahoj holky,

tak březen je nenávratně fuč a já jsem tu opět s měsíčními favority. V měsíci březnu se moje kosmetická sbírka hodně rozrostla, jelikož jsem měla možnost navštívit veletrh "World of beauty", kde jsem si pořídila docela dost věcí a nebo jsem některé věci dostala.
Co se týká péče o pleť, byla jsem v březnu věrná čisticímu gelu 3v1 od Mary Kay a doplňovala ho buď micelární vodou od Nivey nebo pleťové vodou z Lidlu. Co se týká odličování, tak také nedošlo k žádné změně a jsem stále věrná svému dvoufázovému odličovači od Mary Kay, o kterém jsem už mluvila několikrát.

Co se týče krému, tak jsem v březnu nejvíce používala krém od L´oreálu - SKIN PERFECTION  a od 2Derm, který jsem si koupila na veletrhu a jenž spadá pod českou firmu For life and Madaga a je moc fajn. Nebudu se o něm moc rozpovídávat, chci o něm napsat samostatnou recenzi. Krém od L´oreálu je také fajn, je v nádherném balení, které budí dojem luxusu a nádherně voní. Má složení podobné pudingu a je krásně jemný, lehce se roztírá. Zatím nemám dojem, že by byl něčím extra a já si z něj sedla na zadek, ale dám mu ještě šanci.

Málem bych zapomněla na sérum proti vráskám a to sice jsem v březnu měla možnost navázat spolupráci s českou firmou Charismo, která vyrábí mimo jiné i parfémy. Opět plánuji samostatnou recenzi ať už na parfémy, tak i na sérum, ale za mě můžu říct, že jsem zatím více než spokojená, ale aby byla recenze objektivní co nejvíce, tak mi dejte ještě nějaký čas :-).

Přiznám se, že jsem líná používat podkladové báze jak pod makeup tak pod oční stíny, ale když už o nich mluvíme, tak párkrát jsem sáhla po podkladové bázi pod makeup od Mary Kay. Tuto bázi mám už snad dva roky a přijde mi, že je snad bezedná, protože stačí opravdu malo a vystačí krásně na celý obličej. Mám ji moc ráda, budí pocit sametové pleti.
Pod oční stíny jsem používala podkladovou bázi častěji, jelikož si to moje mastná víčka žádají. Schválně jsem dělala menší test bází a to sice of firmy Essence a od maličko dražšího Dermacolu a ačkoliv jsem myslela, že Dermacol obstojí víc než levná Essence, opak je pravdou. U Dermacolu jsem po dvou hodinách nepoznala, který stín jsem si na oko dala, protože se stíny slily do jedné čárky a na to já jsem alergická :-).
U báze od  Essence se mi líbí nejen výdrž stínu na oku, ale i to, že krásně sjednotí barvu víčka.

Pomalu se přesouvám k dekorativce a tento měsíc byl ve stínu velkých změn, jelikož mi do sbírky přibylo plno nováčků a já je poctivě testuji. Tak asi bezesporu nejvíce používaným makeupem je určitě Moisturizing cream foundation v odstínu 02 od značky Golden Rose, na kterou chystám velkou recenzi. Makeup si mě získal hned po prvním použití, jelikož krásně matuje a nelesknete se jako diskokoule a hlavně vydrží po celý den a ani ho nemusím během dnes přepudrovávat, za mě palec nahoru. 

Bohužel nevím, zda odstín makeupu bude vidět :-(


Produkt oči - co se týče řasenky tak jednoznačně můj nový svatý grál - řasenka od Maybelline - Lash Sensational, na kterou jsem psala už recenzi, kterou naleznete zde a která je bezvadná a nemá jedinou chybičku. Nebyl den, kdy bych ji nepoužila. 




















V březnu mi do kosmetické sbírky přibilo několik nových očních stínů a to nejen jednotlivé stíny, ale i celé paletky. Jednou z nich je například paletka SELEKTIVE, odstín 01 od Golden Rose s velmi bláznivými odstíny, které se hodí na jaro. Nejdříve jsem si říkala, holka co s těma barvama budeš dělat, ale nakonec jsem si ji oblíbila. Paletka obsahuje 12 barev, které nejsou sice tak máslovité jako u Sleeku, ale kdybych nebyla moc znalá a někdo by přede mně postavil otevřenou paletku, tak bych nepoznala, že se nejedná o Sleek, mají totiž nápadně podobné balení.


Produkt obočí - opět budu jmenovat značku Golden Rose a to sice PUDR NA OBOČÍ v odstínu 104, který velmi svou studeným odstínem lahodí mému obočí a jsem s ním spokojená, více se dočtete brzy v připravované megarecenzi na tuto značku. Také jsem ho ještě střídala s tužkou na oči od Essence v odstínu HOT CHOCOLATE.

Produkt tváře - nejoblíbenější tvářenka - tou se bezesporu stala zapečená tvářenka TERRACOTA BLUSH ON v odstínu 02 s rozjasňovačem v jednom -  také od zn. Golden Rose. A musím říct, že barvička mi moc vyhovuje. Krásně mi rozjasní tváře a já vypadám krásně čerstvě, jestli víte, co tím chci říct :-)? 



Nejoblíbenější bronzer - byl za měsíc březen od Sleeku v triu FACE FORM CONTOURING AND BLUSH PALETTE společně s rozjasňovačem a tvářenkou v odstínu Light 373. Jak si možná pamatujete, trio jsem si koupila na veletrhnu a jsem s ním moc spokojená, i když pravda je, že nejvíce používám právě bronzer. 



Produkt rty - zde jsem musela hodně dlouho přemýšlet, kterou rteňku jsem vlastně používala nejvíce?? Také v březnu mi přibylo pár nováčků, ale jela jsem spíše v nude barvách nebo prostě bez rtěnky. Tak asi ze zástupců rtěnek mohu jmenovat například rtěnku od značky Essence v odstínu 03 Come Naturally, což je vlastně z celkem nové řady NUDE kolekce a je moc fajn, je krásně hydratační, sice nevydrží mega dlouho, ale líbí se mi moc ta barvička... 


To už je ale všechno a mě zajímá, co jste nejvíc používali vy v měsíci březnu?? A máte nějaké věci na wishlistu, po kterých toužíte??




Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news