úterý 14. dubna 2015

Mega recenze Golden Rose - 2. díl - paleta očních stínů, rtěnky, oční linky

Ahoj, jsem tu s dalším pokračováním mega recenze značky Golden Rose.




Další z produktů, které jsem si oblíbila a které bych moc ráda zmínila je určitě paleta očních stínů SELEKTIVE.
Na internetových stránkách Golden Rose nabízí tuto paletu ve třech provedeních a musím říct, že když jsem si paletku vybírala, nevěděla jsem, kterou si vybrat, protože se mi líbily všechny tři. Nakonec jsem si vybrala provedení 01, protože se mi moc líbily barvičky, které mi připomínají jaro a také protože je moc doma v ostatních paletkách nemám. 
Co bych chtěla moc pochválit je určitě design celého balení. Balení je sice nápadně podobné balení paletek od Sleek a přiznám se, že když je paletka otevřená, tak bych téměř nerozeznala, která je která, ale oproti Sleeku je povrch jakoby hrubší a nejsou na něm vidět ťápance.Moc se mi líbí pevné balení, které nevypadá, že se každou chvíli rozsype a je bytelné.
Uvnitř je celkem veliké zrcátko, se kterým se pohodlně nalíčíte např. na cestách. I aplikátor, který je latexový se dá v případě nouze také použít :-). 
Barvičky jsou nakombinované tak, že si na své přijde každý, ať už milovník matných, saténových, leských či perleťových odstínů. Musím pochválit, že stíny jsou najemno namleté a ani nepráší a lehce se nanáší. Za mě mohu tuto paletku určitě doporučit, oblíbila jsem si ji hned po prvním použití. I cena je srovnatelná se Sleekem a to sice 315,- Kč

Bohužel, nemám lepší foto swatche :-(



Foto:www.goldenrose.cz
Další jsem měla možnost vyzkoušet rtěnky, objednala jsem si celkem tři odstíny a musím říct, že rtěnky byly asi největší kámen úrazu, respektive jejich odstíny, které jsem absolutně podle swatchů na eshopu Golden Rose absolutně neodhadla a asi jsem z nich byla i nejvíce zklamaná. 
Jak jsem už psala, přišly mi 3 různé rtěnky, asi největší radost jsem měla ze rtěnky z řady VELVET MATTE. Jak už sám název napovídá jedná se o rtěnku s matným sametovým finišem. Texturu bych malinko přirovnala k matným rtěnkám od L´oreálu. Na rtech mně nijak nevadí, ani netáhne, výdrž celkem také slušná. Já si objednala odstín č.14. Co se mi moc líbí a co chválím u všech třech rtěnek, o kterých tu budu mluvit, je určitě balení. Každá rtěnka přišla ve svém papírovém obalu, což budí dojem luxusu už na první pohled a vůbec by Vás nenapadlo, že zrovna např. tato rtěnka VELVET MATTE vyjde na pouhých 79,- Kč, což je naprosto luxusní cena a troufám si říct, že dostupná pro každého. Co mě však zklamalo je právě odstín rtěnky, na fotce se totiž tváří jako do fialkova, kdežto v reálu je to spíše malinová barva. Dalším překvapením pro mě bylo netypická špička rtěnky, na mě je až moc vyhloubená, ale je to jen o zvyku, pak už mi to ani nepřišlo :-). 

Velvet Matte, odstín č. 14 (realné foto)


Jako druhou jsem si objednala ULTRA RICH COLOUR v odstínu č. 16 v provedení metalickém. Opět nereálné swatche rtěnek. Balení krásné, i když při bližším pohledu zjistíte, že jde nejspíše o nejlevnější hliněné balení, ale to bych rtěnce odpustila. Opět velmi příjemná cena - 71,- Kč. Tato rtěnka se vyrábí v provedení metalickém jak už jsem psala a v matném. Já si vybrala metalic, což je v reálu znamená, že rtěnka obsahuje velké množší shimmeru a mně bohužel absoultně vůbec nesluší. Moje už tak úzké rty ještě více opticky zúží. Tady si však za to mohu sama, protože jsem si Metalic vybrala dobrovolně :-). Co se ale pocitu týče, tak na rtech je jinak příjemná, jen bohužel nepřenesu přes srdce ten shimmer :-(.
Přesto ale musím zmínit, že tato rtěnka je v dostání - POZOR 43!! odstínech, což je pecka. 

Ultra Rich Colour, odstín č . 16 (reálné foto)


Poslední je také z řady ULTRA RICH COLOUR v odstínu č. 62 CREAMY - barva celkem odpovídá fotce na eshopu. Zatím ji asi co se týče těchto třech rtěnek nosím nejčastěji. 

Swatche - zleva č. 62 Creamy, uprostřed č. 16 Metalic
vpravo: č. 14 Velvet Matte
Foto: www.goldenrose.cz


Pro milovníky očních linek nabízí eshop Golden Rose několik druhů a to přes tekuté, metalické barevné, černé, ve fixu...
Já si vybrala DIPLINER s hrotem v černé barvě. Co mě na nich zaujalo byl právě štěteček, protože se nejedná jako u ostatních tekutých linek o ten klasický tenký štěteček, ale je spíše v podobě hrotu, už tedy asi vím, proč se tak linky jmenují :-)). Hrot je pevný, nijak se neprohýbá a nechává za sebou krásnou černou barvu bez čmouh či vynechávání barvy. Linky vydrží celý den, ani nemají tendenci se loupat či šmouhatět. 
Já odjakživa s linkami bojuji, protože na ně nemám dost pevnou ruku, ale věřím, že cvik dělá mistra a brzy mi to s nimi půjde jedna báseň. Opět cena produktu je více než pozitivní a to sice - 59,- Kč a já je mohu s klidem moc doporučit.  

Foto:www.goldenrose.cz



Tak a to bude pro dnešek všechno, příště si dáme poslední díl této recenze. Napište mi, zda jste někdy Golden Rose zkusily nebo zda jej alespoň znáte?? 
Pokud by Vás zajímalo, kde tuto kosmetiku koupíte a kolik zaplatíte např za poštovné, mrkněte na odkaz níže: 
http://www.verenisleben.blogspot.cz/2015/04/mega-recenze-golden-rose-1-cast-makeup.html

Jinak děkuji za pozornost a budu se těšit zase příště, ahoj.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news