čtvrtek 2. dubna 2015

Řasenka Maybelline - Lash Sensational aneb moje No. 1 mezi řasenkami




Ahoj holky,

tak už máme zase nový měsíc a přijde mi, že ten čas neskutečně letí. Možná si pamatujete, že jsem si v únoru koupila novou řasenku od Maybelline - Lash Sensational. Celou tu dobu jsem ji dennodenně testovala a konečně jsem tu, abych se podělila o svoje pocity a dojmy z této řasenky. 




Na začátek bych ráda řekla, že tato řasenka je jedna z nejlepších řasenek, kterou jsem kdy vyzkoušela. A to hlavně svou opravdu sytou černou barvou. 
Dalším velkým pozitivem je pro mě výdrž bez hnutí po celý den. Necuckatí ani nedělá fleky či černé čmouhy pod očima, když se třeba zpotíte. Prostě jedním slovem je skvělá.

Před prvním použitím jsem měla trochu strach z kartáčku, protože mi spíše vyhovují menší a nezaoblené kartáčky jako například u řasenky od @UMA Cosmetics.Ale po prvním použití jsem obavy zmizely.

Kartáček je silikonový a  je vybaven různě dlouhými štětinkami, takže se s ním krásně dostanete i k řasám v koutku oka nebo ke spodním řasám. Co se mi líbí je také "vlhkost" řasenky, protože nezanechává na řasách žádné žmolky ani řasy neslepuje naopak mám pocit, že je krásně zahustí. Používám ji více jak měsíc, ale nevidím ve stavu vlhkosti žádný rozdíl.

Dalším velkým pozitivem pro mě bylo i to, že při nákupu byla zabalena v celofánovém obalu, takže jsem měla jistotu, že nebude vyschlá a že ji nikdo přede mnou neměl na řasách. 
Nejsem si jistá, zda se vyrábí i ve voděodolné verzi, myslím, že ne, ale nerada bych kecala :-). Jak možná už víte, nejsem zrovna fanoušek voděodolných verzí. 

Asi jediným mínusem je pro mě velikost balení. Vím, že všechny řasenky od zn. Maybelline mají stejně velké baculaté balení, ale pro mě je zbytečně velké a zabírá moc místa. Ale je to spíše o pocitu a na funkčnost to nemá žádný vliv. 

Na závěr: Řasenka se stala mým velkým oblíbencem a používám ji opravdu každý den a všem ji mohu jen doporučit. Navíc, když jsem ji kupovala, dostala jsem jako dárek krásnou černou koženkovou kosmetickou taštičku. Což mě jako kabelkoholika vždy potěší :-D.

P.s. Málem bych zapomněla zmínit cenu. Já ji kupovala za cca 160,- Kč v akci, běžná cena je kolem 200,- Kč

Jakou řasenku používáte vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news