úterý 31. března 2015

Tangle Teezer - skvělý pomocník


Ahoj všem,

začal nový týden a já jsem tu s další recenzí tentokrát na hřeben TANGLE TEEZER, který jsem si vybrala v eshopu Elnino.cz, který se specializuje nejen na prodej parfémů, kosmetiky, ale dokonce jsem na jejich stránkách objevila v nabídce i luxusní plnicí pera.
Na tomto eshopu se mi líbí nejen přehlednost, ale i možnost zaregistrovat se do tzv. věrnostního programu a také jsou mi velmi sympatické možnosti dopravy,  od dodání Českou poštou, přes DPD, INTIME až po možnost vyzvednutí přes ULOŽENKU. Více o způsobech doručení - zde.
Teď už ale k samotné recenzi hřebenu Tangle Teezer Compact Styler Hairbrush.
Popis výrobku naleznete zde
V nabídce obchodu Elnino jsem nalezla 7 různých druhů a provedení Tangle Teezer. Já si vybrala hřeben, pro někoho s dětským motivem, a to sice s ovečkou Shaun - odstín Shaun The Sheep a to už jen proto, že vím, ji miluje můj syn a jelikož má husté vlasy po mamince :-), takže ho s ním také budu česat. Cena Tangle Teezer je v eshopu 285,- Kč.
Co se mi líbí, je provedení hřebenu, je vybaven totiž jakousi krytkou na "bodlinky", abyste si je např. v kabelce nepoškodili. Velmi kvituji i provedení, je z pevného materiálu, takže nemáte pocit, že se Vám každou chvíli rozsype v rukou. Dokonce přežil i pád na zem, aniž by se nějak poškodil.
Jediné, co mi moc nevyhovuje je bílá barva u "bodlinek", protože si myslím, že za chvíli na nich bude vidět špína. Ale to je spíše o pocitu. Další nevýhodou je vybírání vypadaných vlasů z hřebenu, jde to těžce, jelikož bodliny jsou docela tuhé a nejdou moc ohnout.

Co se ale funkčnosti týče je hřeben skvělý na rozčesávání vlasů jak vlhkých, tak suchých. Nevím sice, jak se s ním budou rozčesávat přírodní vlnité vlasy, protože mé vlasy jsou rovné jako hřebíky a když si je ale navlním, tak s tím nemám problém a dokonce je mi to i příjemné, vlasy neelektrizují. 
Dle mého názoru ho nejvíce ocení ženy či muži s dlouhými vlasy. Já se přiznám, že někdy když nemám čas, tak vlasy jen projedu prsty a jdu...:-).
Někde jsem četla názor, kde kdosi psal, že mu tangle teezer mastí vlasy, to nemohu potvrdit, alespoň tedy za mě osobně.
Závěrem:
S hřebenem jsem moc spokojená, používám ho takřka denně a moc jsem si ho oblíbila. Pořizovací cena je sice trochu vyšší, ale to se mu dá odpustit, jelikož plní svůj účel :-).
Napište mi, zda i vy používáte tangle teezer?? A já se budu těšit zase někdy příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news