neděle 8. března 2015

Mini náákupy na ebay a aliexpressu co se moc nepovedly.

Krásné slunečné nedělní odpoledne,někdy se prostě nezadaří a prostě někdy se nákupy nepovedou. Rozhodla jsem se udělat článek na téma nákupů na ebay a aliexpressu, co se moc nepovedly... Sice jich není moc, ale i tak stojí za to se o nich zmínit...



1) Řasenka, imitace řasenky od Heleny Rubinstein 

- odkaz zde
- na tuto imitaci řasenky do Heleny Rubinstein jsem četla někde na nějakých stránkách velkou chválu.Velmi mě nalákalo to, že vlastně dotanete dvě řasenky s tím, že jedna obsahuje jakési vlákénka, které zůstávají na vašich řasách a tím Vám je mají opticky prodloužit. Jako druhý krok nanesete druhou řasenku, která řasy obarví a měla by je zhustit, takže ve finále by měly být řasy neodolatelně krásné a husté, JENŽE....

Realita: Ano vlákénka sice na řasy nanesete a když dáte i druhou řasenku, vytvoří Vám jakžtakž krásné řasy, ale efekt vydrží asi tak 30 sekund, dokud nemrknete. Vlakénka totiž strašně opadávají a NEDEJ BOŽE, aby se vám dostala do očí, strašně to totiž bolí a řeže v očích :-(. Navíc celý den si musíte hlídat, abyste nevypadaly jak šmudly s černotou pod očima. Druhým mínusem je to, že jde celkem špatně odlíčit a já měla hodně podrážděné oči.
Takže za mě opravdu zklamání a i přesto, že ve finále vyšla v přepočtu na nějakých 60 Kč,  tak ale i za těch 60 Kč se dá sehnat daleko lepší řasenka :-(. 

2) Pomůcka na bezbolestné holení

- odkaz zde
- několikrát na mě na FB vyskočila reklama na to, že když si pořídím tuto super věc, tak mě čeká bezbolestná forma epilace. Věcička slibovala zbavení se chloupků bezbolestným způsobem a chloupky měly až 3 týdny nerůst. 
Tuto věc tady v Čechách prodávali asi za AKČNÍ CENU 299,- Kč, já ji koupila na ebay nebo aliexpress, asi za 40 Kč. 


Realita: Samozřejmě, už když to přišlo a já to viděla, bylo mi jasné, že jsem si zas objednala další povedenou věcičku, ale s tím, jsem už do toho vlastně šla, takže mě to ani moc nepřekvapilo. 
Celá ta věcička fungovala vlastně na principu šmirglpapíru a byla úplně naprd. Nejen, že spíše tu pokožku více podráždila než obyčejná žiletka, ale ještě ji vlastně popálila. Ano, přišli jste o chloupky, ale ty byly během 3 dnů zpět a to bylo všechno. Takže po vyfocení fotky, letí tato věc do koše a řeknu Vám, objednat si to na internetu za cenu 299,- Kč, asi bych to obrečela :-).

3) Štětec na bronzer, tvářenku

- odkaz zde (já ho koupila cca za 60 Kč, ale můj odkaz už nefunguje)
-  na úvod potřeba říct, že tento štětec není zas tak velké zklamání, naopak je to pro mě objev, jediný špatný dojem na mě má to, že byla rozbitá rukojeť, když přišel, ale normálně jsem ho slepila lepicí páskou a jakž takž drží.
Realita: Jinak je tento štětec ale skvělý a moc jsem se na něj těšila, ano, jedná se o imitaci štětce od REAL TECHNIQUE, ale troufnu si říct, že je k originálu k nerozeznání a určitě se vyplatí si ho za tu cenu koupit.
Je krásně heboučký a huňatý, že se s tím budete nejdříve jen tak mazlit :-) a svoj funkci skvěle splňuje, jen škoda, že přišel rozbitý, ale naštěstí na funkci nemá vliv. 
Dokonce ani praní či čištění mi ho nijak nezničilo, za což jsem ráda. 



To by bylo všechno z mých nepovedených nákupu na ebay nebo aliexpressu. Napište mi, co jste si koupili vy a s čím jste nebyli spokojeni???  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news