pondělí 2. března 2015

Hurááá, bude se testovat - L´oreál, Maybelline

Ahoj všem,
omlouvám se,že nejsem tento týden moc akční, ale mám nemocného synka a trochu nestíhám.
Začátkem týdne jsem si pořídila krém od L'oreal Paris  a to sice SKIN PERFECTION +L´Oréal Paris CZ  a novou řasenku od Maybelline +Maybelline UK - LASH SENSATIONAL.
Obě věci jsem pořídila v  +Drogerie Rossmann,  kam hrozně ráda chodím :-). Navíc byly za skvělou cenu a k řasence jsem obdržela krásnou taštičku jako dárek. 


Dříve než napíšu recenzi,tak bych je ráda alespoň měsíc testovala, aby byla recenze co nejobjektivnější.
Na první dojem však můžu říct,že jsem vůbec nevybrala špatně a zatím jsem velmi spokojena;-).
Copak jste si koupili vy? Podělte se:-).



Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news