pondělí 23. března 2015

Zázrak jménem SUDOCREM

FOTO: www.feedo.cz

Ahoj všem,

dnes bych se s Vámi chtěla podělit o takovou mini recenzi na produkt, který oceňují hlavně maminky, ale najdou se i tací, kteří ho používají, přestože děti nemají.
Jedná se o SUDOCREM, který mnohé maminky používají na ošetření zadečků miminek proti opruzeninám. Ano, i já jsem nebyla výjimkou, protože jak víte, mám doma sviště, i když už odrostlejšího a sice už bez plín, přesto jsem v miminkovském období hledala mastičku, která by nám co nejlépe zabírala. V porodnici jsem měla možnost vyzkoušet asi známější mastičku Bepanthen Care mast, ale nakonec jsem objevila SUDOCREM, který mi vyhovoval pro všech stránkách více. 

A čím je vlastně SUDOCREAM tak výjimečný?? Jde defacto o zinkovou mast, která je antiseptická a obsahuje lanolin, který uklidňuje a zvláčňuje pokožku a benzyl alkohol omezuje bolest a podráždění a má antibakteriální vlastnosti. 

Lze ho používat k léčbě proleženin, akné, exzému, při ošetření popálenin, omrzlin a dalších...


Jak jsem řekla, mně vyhovoval jak při použití u syna, při prevenci opruzenin, ale také se mi několikrát osvědčil při lehkých popáleninách, např. naposledy včera, kdy jsem si natáčela vlasy na kulmu a podařilo se mi spálit si prst. Ihned jsem nanesla na místo SUDOCREM, který mi začal krásně místo chladit a to jsem ruku nemusela ani namáčet pod studenou vodu, je to vážně zázrak. Také mi nevznikl žádný puchýř, ani to nemokvalo. Mast to krásně vysušila, ale ne tak, že to bylo nepříjemné a nyní tam mám už malý stroupek.
Mast se mi osvědčila i u akné, jelikož mám problematickou pleť, tak když cítím, že se mi tvoří nějaký pupínek, tak si ho na noc namažu nebo je skvělá i při popáleninách od slunce. 
Já oceňuji i parfemaci, která je jemná a nijak vtíravá či nepříjemná. Jediné co mi možná tolik nevyhovuje je roztírání krému, což jde trochu hůř, ale jelikož převládají hlavně klady, tak mu to ráda odpustím. 
Krém lze zakoupit např. ZDE  a to ve čtyřech možných baleních a to buď
- 60 g za 85,- Kč
- 125 g za 139,- Kč
- 250 g za 239,- Kč
- 400 g za 319,- Kč

Já osobně mám doma 250 g balení, mám ho už víc jak rok, možná i déle a stále ho tam mám více než polovinu. Přijde mi, že je nekonečný :-).


Naproti tomu Bepanthen se pohybuje v rozmezí 299,- Kč za 100 g a zaprvé se rychleji dle mého názoru spotřebuje a ta učinnost není tak široká jako právě u Sudokremu. 
Za mě určitě doporučuji SUDOCREM vyzkoušet, protože vážně za to stojí...

Jaký je Váš názor na něj?? Budu ráda, když se podělíte. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news