čtvrtek 26. března 2015

RYOR - Matující krém z mořských řas

Hezký večer, 

máme čtvrtek večer a já se rozhodla, že Vám zase zveřejním nějakou tu recenzi, která bohužel nebude zrovna moc pozitivní, ale i takový je život. 

Řeč dnes bude o matujícím krému od zn. RYOR

V krátkosti bych ráda představila firmu Ryor pro ty, kteří ji třeba neznají a sice jde o firmu, která se zaměřuje na bylinnou přírodní kosmetiku  a uvedla na trh několik řad svých výrobků jako např. Aknestop, Arganový olej, Mořské řasy, Levandulové péče a jiné. Firma se zaměřuje i na vlasy a také dodává kosmetiku do profesionálních studií. 
Všechny jejich výrobky a popisy naleznete na jejich eshopu - zde

Nyní ale k samotné recenzi...
Již dlouho hledám nějaký VÁŽNĚ dobrý matující krém na svoji problémovou mastnější pleť, protože se během chvilky v oblasti T-Zony lesknu.
Jelikož jsem na tento krém četla celkem pozitivní recenze a líbilo se mi, že se jedná o českou firmu, rozhodla jsem se, že ji dám šanci a něco od RYORU vyzkouším a rozhodla jsem se právě pro tento krém. 
Produkty od Ryoru jsou u nás ve městě dostupné hlavně v menších drogériích a nejsou ani tak drahé, Já např. tento pořídila za cenu okolo 100,- Kč. Slibovala jsem si od něj hodně, ale ...

Na začátek bych se ráda vyjádřila k balení krému, které je vlastně úplně jednoduché z obyčejného ne nijak luxusního plastu, ale to bych mu za tu cenu produktu odpustila. V krabičce ještě naleznete dvě samolepky s obrázkem sluníčka a měsíce, které si můžete nalepit na kelímek a na první pohled už vidíte, zda je to krém na noc či den.
Tento krém mám doma už dlouho, myslím, že od léta a bohužel jsem z něho zklamaná. Myslela jsem, že jakmile ho namažu na obličej, ten získá matný vzhled, bohužel opak byl pravdou a já se blyštěla jako diskokoule. A ani po nanesení makeupu to nebylo lepší. 

Dalším problém pro mě je parfemace, na mě je celkem silná a výrazná. 
Možná je to ale nezvyk, protože před tím jsem používala krém od Mary Kay, který je dočista bez parfemace.  Tento matující krém je s vůní mořských řas, což nemohu posoudit, zda opravdu tak mořské řasy voní :-). 

Na druhou stranu musím ale říct, že krém se krásně se svou gelovou strukturou roztírá a nemáte pocit, že by na pleti vytvořil nepříjemnou ulepenou masku. Krém se rychle vsákne a obličej nelepí. Já s ním bohužel, ale měla ještě jeden dost PODSTATNÝ problém a to ten, že jsem měla pocit, že mi ucpával póry a zvýšil mi počet černý teček :-(.

Nakonec jsem krém přestala používat úplně a mám ho nechaný ve skříni s tím, že ho asi dopoužívám na nohy :-)). 

Za mě tedy bohužel tento krém nedoporučuji a určitě se vyplatí investovat do jiného výrobku. Mě například láká arganový olej.

V současné době testuji matující sérum od jiné značky a mohu už teď říct, že jsem našla svého oblíbence pro rok 2015. Oproti Ryoru je to nebe a dudy, ale počkejte si na samostatnou recenzi :-D.




A co Vy? Znáte kosmetiku Ryor? Jaké jsou vaše oblíbené výrobky od této značky? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news