sobota 28. března 2015

TAG - Co dělá mě mnou??

Hezký večer, dnes jsem měla trochu času a tak jsem tu s dalším tagem a to sice "Co dělá mě mnou", dobře se bavte....

1. Kolik měříš? - 176 cm
2. Kolik ti je let? - ještě 29
3. Kdy ses narodila? 7. května
4. Jakých trendů se většina tvého oblečení drží? džíny, tunika, či nějaké delší triko a boty na klínku a hlavně nesmí chybět kabelka, to je jasný
5. Máš nějaké piercingy nebo tetování? Piercing nemám žádný, neláká mě a tetování mám tři a láká mě další :-P
6. Existují nějaké potraviny které nesnášíš? Nesnáším hrozinky!!
7. Jaká je tvá oblíbená, momentální písnička? Tyjo, já moc neposlouchám rádio, ale asi to bude nějaká písnička od Vojty Dyka, hmmm "Města nad řekou"??
8. Zlato vs. stříbro? Bílé zlato, ať nejsem troškař hih
9. Jaké jsou tvé záliby? Blog, čtení, kosmetika, líčení, nakupování, psaní...
10. Rtěnka vs. lesk na rty? Rtěnka
11. Zima vs. léto? jaro nebo babí léto - nemám ráda velké teplo ani vlezlou zimu 
12. Máš akné? Akné ani ne, ale tu a tam se mi na obličeji něco udělá a mám bohužel hodně pozůstatků v podobě jizev a flíčků po akné z pubertálních let
13. Je tvá pleť mastná, suchá nebo normální? smíšená...
14. Máš pihy? Mám a je jich spousta
15. Velikost bot? 41

To byla rychlovka. Chtěli byste se mě na něco zeptat?? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news