sobota 14. března 2015

Produkty na vlasy od L´Oreal Professionnel


Ahoj,
jsem tu s další recenzí a tentokrát se bude týkat přípravků na vlasy od značky  L´Oreál Professionnel. Tuto značku vlasové kosmetiky používám již několik let, takže si troufám říct, že ji mám opravdu hodně dobře vyzkoušenou. Nejen,že jsem otestovala produkty,o kterých dnes budu psát, ale také mimojiné si nenechávam barvit vlasy ničím jiným, než barvou od zmíněného L'orealu Professionel, kterou mě barví moje dvorní paní kadeřnice :-).
Díky ní jsem vlastně měla možnost vyzkoušet plno výrobků z této vlasové kosmetiky. 

Na začátku  něco málo v krátkosti o kosmetice L´oreál Professionnel 

Světová francouzská značka profesionálních produktů z dílny L´Oréal Group. Vyznačuje se bohatou nabídkou profesinálních vlasových produktů a to přes barvy na vlasy, laky na vlasy až po styling vlasů. Stala se mimojiné partnerem významné akce Paris Fashion Week.


Co byste určitě měli vyzkoušet od této značky jsou jejich šampony na vlasy. Ano, někdo může namítnout, že jde přece o profesionální vlasovou kosmetiku, která by měla být dostupná pouze v salónech, ale opak je poslední dobou spíše pravidlem a šampony a další výrobky seženete i na různých eshopech za velmi příznivé ceny.
Dříve jsem nakupovala tuto kosmetiku pouze u své kadeřnice, nyní nakupuji hlavně v eshopech, jako např. Europarfemy.cz a jsem spokojená. Teď už ale k samotné  recenzi.

1. Šampony

Na mytí vlasů používám už léta šampon VITAMINO COLOR na barvené vlasy z řady Série Expert - odkaz zde. Většinou nakupuji ve větším, 500 ml balení, které se prodává i s praktickou pumpičkou a vyjde levněji než menší balení. Cena 500 ml se pohybuje kolem 272,- Kč a cena 250 ml cca 179,- Kč.  
Šampon slibuje prodloužení zářivosti a trvalosti barvy, což mohu potvrdit, často se mi stává, že mi někdo chválí barvu i těsně před tím, než jdu ke kadeřnici. Parfemaci má takovou nijakou, není to nic světaborného ani to není nic, co bych nemohla ani cítit, nevadí mi. I když malinové vůni se to nerovná ani náhodou :-). 
Krásně vytvoří pěnu a za mě ho můžu jen doporučit, jsem s ním opravdu moc spokojená.
Bohužel naposledy, když jsem objednávala šampon, tak jsem se spletla a objednala DELICATE COLOR šampón, který by měl uchovat barvu. Neobsahuje silikony ani parabeny či sulfáty. Za mě tento šampón bohužel nemohu vůbec doporučit, šampón absolutně nepění a hlavně se mi po něm šíleně mastí vlasy. Takže se těším až ho dopotřebuji a objednám svůj oblíbený Vitamino Color. 
Také jsem vyzkoušela i skvělou gelovou masku na vlasy z řady Vitamino Color a tu Vám také mohu všemi deseti doporučit, pořizovací cena je sice vyšší, ale je skvělá a vydrží Vám i rok. 

2. Laky na vlasy

Nebudu chodit okolo horké kaše, ano, tady je asi můj největší miláček co se týče celého L´oreálu. A to sice můj nejvíc oblíbený lak na vlasy INFINIUM PURE 2 z řady Infinium. Mám ho již po několikáté a dokonce ho používá i můj přítel a oba jsme s ním maximálně spokojení. Lak nemá stříkátko jako ostatní, ale funguje na principu pumpičky a neobsahuje aerosoly. Je výborný tím, že Vám účes zpevní, ale neslepíí a pak ho zase krásně vyčešete a nemáte na hlavě helmu.Cena laku je kolem 200,- Kč za 250 ml, ale nám vydrží cca půl roku, takže si myslím, že oproti jiným levnějším lakům na vlasy je to přijatelná cena. 
Jediným negativem je to, že je hůře k dostání, takže občas musím více prohledat google :-), ale určitě ho vyzkoušejte, vážně za to stojí. 




3. Styling vlasů

V dobách mých kratičkých vlasů jsem používala hodně gel na vlasy z řady Homme, což je řada určená především pro muže, ale samozřejmě ho mohou používat i ženy. Já mám doma HOMME WET 3, což by měl zajistit tzv. mokrý vzhled a nanáší se klasicky jako všechny gely do vlasů. Já jsem s ním spokojená, sice ho teď už moc nepoužívám, ale krásně mi zafixoval vlasy, nemastil je a dal se vyčesat.Nepohnul s nimi ani vítr.  Byla jsem s ním velmi spokojená a určitě ho vyzkoušejte. Cena se pohybuje okolo cca 160,- Kč a opět mně vydržel i víc jak rok.



Také jsem doma objevila sprej na vlasy pro větší objem VOLUME ARCHITECT 3 z řady TECH, který se zřejmě už nevyrábí. Já ho mám skoro plný, protože se mi po něm strašně mastily vlasy, tak jsem ho uklidila do skříně, že třeba někdy... Takže ten bohužel za mě doporučit nemohu, ale jak řikám, ani nevím, zda se ještě vyrábí?? 

KÉRASTASE 

Jde o značku, která spadá také do tzv. L´Oréal Group. Jedná se o luxusní vlasovou kosmetiku. 
Abych se přiznala s touto kosmetikou nemám moc zkušenosti, protože moje vlasy jsou díky bohu zdravé a nepotřebují žádnou speciální péči. Moje kadeřnice s oblibou říká, že je mám nezdravě zdravé :-). 
Měla jsem možnost vyzkoušet akorát sérum na vlasy SÉRUM NUIT, z řady Kérastase Noctogenist , které se nanese na vlhké vlasy a již se neoplachuje a vlasy můžete normálně vysušit. Sérum je vhodné na poškozené vlasy. Musím říct, že vlasy po něm byly krásně vzdušné a lehké. Akorát pokud jste ho dali příliš, opět měly tendenci se mastit :-(. Nebo tedy alespoň moje vlasy :-(.
Bohužel však myslím, že už toto sérum nemají v nabídce, alespoň já ho nenašla :-( a tak Vám neřeknu ani kolik stálo. Obecně se ale kosmetika Kérastase řadí k těm dražším značkám.  



A to už bylo vše, jak to máte Vy s vlasy? Co používáte a vyzkoušeli jste někdy 

L´oréal Professionnel? 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news