čtvrtek 5. března 2015

Oblíbenci za únor

Ahoj všem, 

konečně jsem tu se slíbenými oblíbenci za únor. A sice ráda bych Vám ukázala a představila kosmetiku, kterou jsem používala v měsíci únor.

1) Čištění, séra, krém

Čištění - na vyčištění pleti jsem tento měsíc nejvíce používala svůj oblíbený čistič TimeWise 3v1 (cca 750,- Kč) Mary Kay pro smíšenou a mastnou pleť a to společně s kartáčkem Skinvigorate (cca 1.290,- Kč). Někdy, když jsem byla líná, jsem to kombinovala s kokosovým olejem (cca 200,- Kč). Na oči používám můj oblíbený dvoufázový odličovač (cca 530,- Kč) od Mary Kay.
O těchto produktech jsem již psala podrobněji zde 
Na dočištění jsem používala nejvíce tonikum zn. Cien, která je k dostání v Lidlu. Stojí asi kolem 40 Kč, ale je skvělá. Za mě se mi líbí i parfemace, ta někomu vyhovovat nemusí. Navíc mám pocit, že snad ani neubývá.

Séra - po vyčištění vždy používám svá oblíbená séra od zn. Mary Kay a to denní a noční sérum (1.200,- Kč/ks). Poté jsem nejvíce používala krém Skin Perfection od L´oreál Paris (cca 200,- Kč), který jsem si koupila během tohoto měsíce a se kterým jsem zatím moc spokojená a určitě na něj chystám udělat samostatnou recenzi, takže se můžete těšit. 

2) Podkladová báze, make-up, pudr, korektor

Podkladová báze - jelikož během týdne nemám ráno moc času na líčení, tak moc podkladovou bázi ať už pod make-up či oční stíny nepoužívám. Ale když si vzpomenu, tak je to určitě podkladová báze od Dermacolu - Satin Base (cca 260,- Kč) a pod oční stíny - Eyeshadow base (cca 100,- Kč) také od Dermacolu  . 

Make-up - můj nejoblíbenější používaný makeup byl tento měsíc také od Dermacolu a to sice Caviar Long Stay Makeup (cca 260,- Kč), který mám v nejsvětlejším odstínu PALE. Odstín mi skvěle padne, jen jsem měla občas pocit, že mi dělá trochu mapy na obličeji a šupinkatí. Součástí makeupu je i korektor, který je skvělý. Co mi moc nevyhovuje u tohoto makeupu je dávkování, protože normálně na zašroubování, což je docela nepraktické. 
Druhý nejoblíbenější makeup tohoto měsíce je určitě od Mary Kay v odstínu IVORY 6 (cca 440,- Kč), ale bohužel mi makeup už došel :-(. 

Pudr - mezi mé oblíbené pudry patří už delší dobu Smooth Skin pudr od NYC v odstínu (cca 130,- Kč), který asi nemusím dlouze představovat, miluje ho většina blogerek napříč celou blogerskou sférou. 
Dalším mým oblíbeným pudrem pro tento měsíc byl pudr WET AND DRY  (cca 200,- Kč) od Dermacolu, který je taky fajn. I když je pravda, že na "mokro" jsem ho nezkoušela. 

Korektor - pod oči jsem nejvíce používala Match Perfection v odstínu Ivory 010 (cca 100,- Kč), který pěkně kryje, neslévá se do vrásek a rozjasňuje. Na zamaskování pupínků používám korektor od Mary Kay v odstínu Beige I. (cca 400,- Kč)

3) Tvářenka, bronzer, rozjasňovač

Tvářenka  - už několik měsíců jedna a stále ta samá a to sice od UMA Cosmetics v odstínu 03 beautiful burgundy (cca 80,- Kč) a jedním slovem - MILUJU JI, nestává se mi moc často, že bych nějaký odstín používala stále dokola, ale u tohoto odstínu to tak je, prostě mě chytl za srdce. Opět u mě boduje celá značka :-)

Bronzer - používám defacto také stále ten stejný a to sice SUN Glow od Catrice v odstínu 030 medium bronze (cca 100,- Kč) jelikož se mi ještě nepodařilo najít ještě lepší. Mé srdce touží po triu bronzrů od Sleeku, tak uvidíme, zda se někdy shledáme :-). 

Rozjasňovač - můj za poslední dobu velký oblíbenec a to sice od Makeup Revolution - Vivid Baked Highlighter v odstínu Peach Lights (cca 129,- Kč).

4) Oční stíny, obočí, řasenka

Oční stíny - co se týče očních stínů, tak ty každý den vybírám podle nálady, ale většinou jsem nosila perleťový stín od Rival de Loop v odstínu 04 Latte Macchiato, který mimochodem stojí kolem 60,- Kč a je skvěle pigmentovaný a kombinovala ho s barvami z paletky Hypnose Star Eyes - odstín ST4 Gris Fumé od Lancome, které jsou jedním slovem skvělé a které jsem dostala od své sousedky, za což ji patří velké mé díky. 

Obočí - zde se asi většina lidí podiví a poklepe si na hlavu, ale nejvíce jsem na obočí používala gelové hnědé linky od UMA Cosmetics, které mají studený odstín a krásně zafixují moje neposedné obočí. I když je to divné, moc mi vyhovují. Škoda jen, že už je nevyrábí a já je koupila ve výprodeji za 19,- Kč :-(. 
Nevím jak vy, ale já mám problém najít v drogerii správný odstín pro mé obočí. 

Řasenka - nyní používám řasenku od Maybelline - Lash Sensational (cca 160,- Kč)a jsem s ní moc spokojená, víc si počkejte v samostatné recenzi :-). 

5) Rty




Rtěnka - už jsem se skoro chtěla rozloučit, když jsem si uvědomila, že jsem málem zapomněla na rty. Co se týče rtěnky, tak mým velkým oblíbencem se stala rtěnka od Catrice - Ultimate Shine v odstínu 290 Chestnut Tree, což je krásná skoro barva do hněda s trochou tmavě fialové. Nevím, jak blíž bych ji popsala, ale je skvělá, krásně hydratuje, akorát je nutné počítat s tím, že na rtech moc dlouho nevydrží. Ale to mi vůbec nevadí, za ten odstín ji to odpustím. Dostala jsem ji od své kolegyňky Markétky, takže cenu nevím, protože to byl dáreček, za který moc děkuji.
Balzám - v únoru jsem si koupila balzám s kokosovou příchutí od Yves Rocher (cca 49,- Kč), což je příjemný balzámek, který krásně zhydratuje rty a dlouho vydrží.  

A to je vše, napište mi, jací byli vaši oblíbenci? 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news