čtvrtek 19. března 2015

World of Beauty and Spa - nákupy a první dojmy




Ahojka, dnes bych se s Vámi ráda podělila o zážitky z mého pátečního výletu do Prahy. Zúčastnila jsem se totiž poprvé veltrhu World of Beauty and Spa v Letňanech.
Na veletrh jsem se těšila už dlouho, protože jsem si ho vlastně dala za odměnu, jelikož v práci toho mám docela hodně a těšila jsem se, že si odpočinu a zároveň budu dělat něco, co mě baví a poznám nové značky.
Vyrazila jsme brzo ráno společně s přítelem, který si bral s sebou kolo, že se projede po Praze a odloví si nějaké keše, abysme byli v Praze co nejdříve. Sice se nám podařilo cestou malinko zabloudit, ale nic nám nezkazilo výbornou náladu.
Krátce před 11 hodinou jsem stála před areálem, všude proudily davy lidí a jelikož bylo docela chladno, tak jsem se těšila dovnitř.
Naštěstí jsem si vytiskla slevový kupon a vstupné mě tedy vyšlo na přijatelných 90 Kč. Záměrně jsem chtěla navštívit veletrh už v pátek a to hlavně proto, abych sehnala věci, které jsem si přála a taky v domnění, že tam třeba nebude tolik lidí, protože mi zrovna davové akce nedělají moc dobře.
No, lidí tam bylo až až :-) a vzduch taky nebyl zrovna čerstvý, ale po počáteční panice, jak se vlastně ke stánkům dostanu, když jsou v obležení lidí, jsem se uklidnila a vydala se vstříc novým zážitkům.



Jako první jsem vlastně narazila na stánek Beauty-Store.cz, kde jsem zahlédla značku kvůli které jsem hlavně jela do Prahy a to sice SLEEK. Možná si teď poklepe na hlavu, jak můžu být kosmetický maniak a nemít ANI jeden produkt od Sleeku, ale je to tak. Dlouho jsem měla na pomysleném wishlistu dvě věci, po kterým jsem toužila a to sice, paletku pro modelaci obličeje složenou z modelovačního pudru, rozjasňovače a tvářenky. Já jsem si už doma vyhlídla odstín Light, který jsem si vlastně nakonec i pořídila a od té doby nepoužívám nic jiného, i když tvářenka by mohla být na můj vkus výraznější, ale to mi nevadí, protože jsem ji chtěla hlavně kvůli konturování. Paletka vyšla na veletrhu na 285,- Kč, běžná maloobchodní cena se pohybuje kolem 319,- Kč.

Další po čem jsem velmi toužila, byla paletka stínů I-Divine v odstínu Bad Girl. Musím přiznat, že jsem myslela, že ve skutečnosti jsou stíny větší a tak jsem se nejdříve rozhodla, že ji tam nechám, že ji zas tak nutně nepotřebuji. Jelikož mi to však nedalo a pořád jsem na ni myslela, tak jsem si ji nakonec na závěr návštěvy přeci jen koupila a to za cenu 230,- Kč, běžná MOC je 290,- Kč.
Odstíny jsou nádherné a každý den nevím, který si dát na oko dřív :-). Určitě nelituji koupě a jsem moc ráda, že jsem se pro paletku vrátila.


  



Nakonec jsem si ještě u stánku koupila šablony na obočí, protože kdo mě zná, ví, že obočí mám naprosto strašné. Sada obsahovala 4 šablonky a stála 57 Kč, běžná MOC je 69,- Kč.
Ještě jsem zapomněla zmínit, že k nákupu jsem dostala slevový kupón na 100,- Kč při nákupu nad 1.000,- Kč v eshopu.

Pak jsem se přesunula ke stánku, kde měli hrozně moc produktů od Jordany a kde obsluhovali moc milí a pohlední mladíci :o)). Stánek nabízel nepřeberné množství tužek na oči, rty, obočí a já nevím, na co ještě. Cena byla většinou 30,- Kč a já byla jak Alenka v říši divů a nevěděla jaký odstín si vzít dřív. Nakonec jsem si vybrala dvě tužky na oči v odstínech 20 Taupe a 38 Wasabi. Akorát musím říci, že tužky jsou celkem tvrdé, uvidím, co udělají až je ořežu, ale zatím jsem spíše zklamaná, ale berte to jako první dojem.
Pak jsem si pořídila ještě jednu věc a to sice tvářenku v odstínu 47 Warm Cider, která je NÁÁDHERNÁ a já si ji hned zamilovala. Ta pigmentace a odstín, to je něco...líbí se mi celkem netradiční balení, i když to není nic moc luxusního, protože např. nápis ani ne po týdnu už nelze téměř přečíst, ale já jí to ráda odpustím, no a pořizovací cena?? 50 Kč, což je naprostáááá bomba a na to, že je to kosmetika vyrobená v USA, to je kráásná cena.
Nakonec jsem narazila ještě na tekuté linky v odstínu 03 Black také za 50 Kč a ty jsou fakt skvělé a krásně drží.


Další zastávkou byl stánek For Life and Madaga, kde jsem se chtěla zeptat především na jejich matující sérum, na které jsem slyšela velmi pozitivní ohlasy. Nejdříve se mě "ujala" starší celkem nepříjemná paní, ale naštěstí si mě vzala do parády moc sympatická mladá paní, která mi vše vysvětlila i mi poradila, co bych měla používat na svoji mastnější pleť. Dala mi plno vzorečků a hlavně mi doporučila vyzkoušet jejjich patentovaný bariérový krém 2DERM  Reha Special, který mohou používat i děti do tří let a vyrábí se jak bez parfemace, tak s parfemací a i tónovací. Já si zatím koupila menší balení, tuším 20ml a to vyšlo okolo 200,- Kč.
Ještě bych měla asi zmínit jednu důležitou věc a to je, že se jedná o ČESKOU kosmetiku. Krém používám zatím krátce, takže bych nerada ještě dělala nějaké závěry a určitě se můžete těšit ještě na podrobnější recenzi, ale musím říct, že takto po týdnu používání je fajn. Pak jsem dostala vzorek výše zmíněného matujícího séra. Nerada dělám závěry po prvním použití, ale musím říct, že tady to byla láska na první pohled, resp. použití, protože toto sérum je fakt BOMBA a určitě plánuji si pořídit větší balení, abych pro Vás mohla napsat recenzi.

Jelikož jsem ještě zatoužila po pořízení štětce, tak jsem tak dlouho oblížela stánek Vizart až jsem si vybrala štětec na konturování VA vizart S03, který vyšel na 250,- Kč a je přírodního chlupu, respektive černé kozy. Štětinky nevypadávají a rukojeť je dřevěná a dostatečně dlouhá, takže se krásně drží, používám ho teď pořád a zatím jsem s ním spokojená, ale ještě jsem ho neprala, tak uvidíme...


Štětec VA vizart S03 (foto:www.vizart.cz)


Na veletrhu bylo k vidění ještě spousty stánků s nehtovou modeláží, ale tam na mě bylo moc přeplněno, takže tyto stánky jsem prošla jen v rychlosti a stejně mě více baví líčení :-). 

Jak už jsem psala výše, fandím českým produktům a tak, když jsem narazila na stánek s vůněmi Charismo, tak bylo jasné, že chci parfémy vyzkoušet. Velice ochotná paní mi dala pár vzorečků a protož mě parfémy velmi zaujaly, doma jsem kontaktovala firmu s tím, zda nespolupracují i s blogery a firma byla tak moc hodná a obratem mi dorazil balíček, o kterém jsem tu už psala - odkaz zde a chystám časem velkou recenzi na tuto značku. Jedno vám můžu prozdradit už teď a to sice, že vůně je fakt skvělá a zamilovala jsem si ji. 


Pak jsem se zastavila ještě u stánku s izraelskou  kosmetikou HB z Mrtvého moře, kde jsem si vzala vzoreček bahenní masky z Izraele, dále bahenního šamponu a krému na vrásky. Šampon jsem už použila a bohužel nemohu z jednoho vzorku moc říct, ale krásně voněl a neměla jsem pocit, že by mi zatěžoval vlasy, ty byly krásně jemné. Určitě bych ho v budoucnu chtěla vyzkoušet víc, protože i po prvním použití se mi líbil. Masku jsem si nanesla včera, ale moc dlouho jsem i na obličeji nevydržela mít, nevím, co v ní je, ale měla jsem pocit, jak kdyby mi měl shořet obličej, ale zároveň to chladilo. Nebylo mi to zrovna příjemné a nevím, zda se odvážím si dát masku znovu. Na internetových stránkách www.kosmetikahb.cz ji lidé ale hodně chválí, tak se asi přemůžu a vyzkouším to znova, abych pořádně věděla. 
 Krém na vrásky jsem bohužel ještě také neměla šanci vyzkoušet, ale jsem na něj zvědavá. Celkově musím říct, že kosmetika se mi zatím líbí a snad budu mít šanci výrobky více otestovat a napsat o nich samostatnou recenzi, myslím si, že tato značka není moc známá, což je celkem škoda. 




Posledními dvěmi produkty, o kterých bych se chtěla zmínit,  jsou od značky Argital, kterou jsem vůbec neznala. Ráda bych ji tedy v krátkosti představila...Kosmetika Argital je přírodní kosmetika, jejíž základem je zelený jíl a léčivé rostliny. Řadí se mezi BIO kosmetiku. Já měla možnost vyzkoušet masku  na obličej ze zeleného jílu, masku je možné použít i jako zábal na vlasy, což jsem zatím nezkoušela, ale na obličeji je maska příjemná, po umytí nemám pocit, že by nějak stahovala obličej a pleť mám krásně hladkou a jemnou. Maska se mi moc líbí a těším se, až ji vyzkouším na vlasy. Celkově musím říct, že BIO kosmetice velmi fandím, protože je to hudba budoucnosti už jen z toho důvodu, že je hodně alergií. Pak jsem ještě dostala vzorek hypoalergenního krému na problematickou pleť s violkou, u tohoto krému mi už při prvním použití vadila parfemace, přes tu bych se ještě přenesla, ale vadilo mi, že krém mi na pleti jakoby ztěžknul a měla jsem  pocit, že mám masku a hodně mi pleť jakoby mastil a měla jsem pocit i že i ucpával póry. Vím, že z malého vzorku nemohu dělat hned závěry a objektivní recenzi, ale já zkoušela jsem ho několikrát a pokaždé jsem měla stejné pocity. Takže krém s violkou bych si nekoupila, ale naproti tomu jílovou masku bych si klidně koupila v plném balení, které prodávají na www.cosmeticanatura.cz za 285 Kč za 250 ml, což mi nepřijde nijak strašné, naopak na to, že jde o BIO, je to přijatelná cena.  
Hypoalergenní krém s violkou (foto:ww.cosmeticanatura.cz)


Maska ze zeleného jílu (foto:www.cosmeticanatura.cz)
Tak a to je pro dnešek všechno, snad jsem Vás nenudila. Napište mi, co v poslední době zkoušíte Vy?? Fandíte BIO Kosmetice? 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news