středa 25. února 2015

TAG: 30 faktů o mně

Ahoj,
chtěla jsem Vám napsat nějakou recenzi,ale mám nemocnké oba moje kluky a tak nestíhám, protože do toho ještě jezdím do práce.

Rozhodla jsem se tedy pro odlehčení a napíšu 30 faktů o mně,které jste možná nevěděli ;-).


Tož začínáme:
1. Jmenuji se Veronika, ale nikdo mi tak neříká, pro všechny jsem Verča nebo mě nazývají mojí přezdívkou.

2. Na základní škole mi můj ne moc výmluvný spolužák dal celkem prekérnou přezdivku, která se mě drží doteď. Spolužáci ze základky mi jinak neřeknou a je sranda sledovat na ulici lidi jak na mě koukají, když mě někdo tak osloví ...

3. Jsem svobodná a mám 4- letého syna

4. Chtěla bych se tento rok vdat:-D

5. Miluju chození do drogérie, cítím se tam sama sebou...divny :-)

6. Před porodem jsem měla o 25 kg méně, poté se mi zbouřily hormony a onemocněla jsem se štítnou žlázou, mám sníženou funkci

7. Snažím se dvakrát týdně chodit cvičit do posilovny

8. Po porodu jsem se zařekla, že už nikdy více a to mi vydrželo až doteď...co bude v budoucnu uvidíme :-)

9. Mám dvě sestry a z toho jsem jednu neviděla 3 roky, odjela do Austrálie.

10. Mám fóbii z dír na povlečení, prostěradlech a oblečení...jsem schopná už na sebe daný kousek neobléknout, i když ho zašiji, mám nutkání ho stále kontrolovat

11. Mám straááášně moc kabelek, jsem úchylná

12. Když něco chci, tak to chci hned a dělám pro to vše, abych to dostala :-)

13. Doma s námi žije kocour Jimmy a andulák Karel. Toužím po suchozemské želvě. 

14. Chtěla bych být za každou cenu nejlepší a jsem na sebe hodně přísná a pak se akorát zbytečně trápím

15. Mojí závislostí je Coca - cola a vypiji jí FAKT hodně

16. Hrozně mě baví kosmetika a vše okolo, ráda sleduji videa na you tube, je to pro mě relax. Chtěla bych také točit, ale neumím mluvit bez ehm.

17. Chybí mi sebevědomí 

18. Učím se mít sama sebe ráda

19. Mám troje tetování a nejradší bych další :-)

20. Se svojí the best kamarádkou se známe od školky, ale teprve až po porodu našich dětí jsme si k sobě našly tu pravou cestu

21. I když den stojí za prd a já mám pocit, že snad už nemůže být hůř, tak ona neztrácí optimismus, za to jí patří velké díky

22. Neumím šetřit

23. Nikdy bych nemohla odjet na delší dobu pryč, mám silné pouto k domovu

24. Každý den si telefonuji s mojí mamkou

25. Na kole jezdím jen kvůli přítelovi

26. Nikdy jsem ve škole nepřeskočila přes kozu 

27. Jsem bordelář

28. Neumím kombinovat barvy a už z principu to nedělám

29. Jsem vztahovačná

30. Jako malá jsem chtěla být veterinářka, ale poté co mi teta řekla, že budu strkat ruce kravám do zadku mě to rychle přešlo

Díky za pozornost, snad jsem Vás nenudila 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news