středa 4. února 2015

Moje večerní rutina - 2. díl




Hezký pozdní večer, ráda bych se podělila o další díl mé večerní rutiny. Po růžové vodě, kokosovém oleji a čisticích ubrouscích následuje...


4. krok - dvoufázový odličovač Mary Kay - tento přípravek určitě patří do mé každodenní večerní rutiny, je to asi ten nejlepší odličovač očí, který jsem zatím vyzkoušela a je to moje už asi třetí balení. Na tomhle odličovači je skvělé to, že je na bázi silikonu a ne oleje, tudíž nevysušuje oční okolí, ale naopak jej krásně vyživuje. A to hlavní NEŠTÍPE V OČÍCH. Jeho další výhodou je určitě i to, že ho stačí opravdu málo na odlíčení obou očí. A vydrží i půl roku - což mám osobně odzkoušeno a určitě ho doporučuji všemi deseti. Pořizovací cena je sice vyšší - cca 530 Kč, ale za tu službu, kterou vykoná si myslím, že je to pohodová cena. Jedinou nevýhodou možná může pro některé být to, že je k dostání pouze u kosmetické poradkyně, takže pokud žádnou zatím nemáte určitě doporučuji poptat se ve Vašem okolí. 




5. krok - noční sérum TIMEWISE Mary Kay - vím, že si asi budete říkat, že Mary trochu nadržuji, ale mně tahle kosmetika vážně moc vyhovuje a pleť mám po ní jak dětskou prdelku :-). Toto sérum používám večer vždy po vyčistění pleti před nanesením krému. Noční sérum je průhledné a obsahuje vitamíny. Velice oceňuji balení, které je opatřeno pumpičkou a stačí pouze dvě pumpnutí a krásně vystačí na celý obličej. Už po několika použití můžete vidět, jak si vaše pleť hoví a je spokojená. Nevýhodou je vyšší pořizovací cena a to sice 1.200,- Kč a také to, že je opět k dostání pouze u vaší kosmetické poradkyně. Ale sérum je skvělé a určitě doporučuji i jeho dvojče - denní sérum, které není průhledné, ale je krémovité. Já si určitě dvojčátka zase pořídím, až mi dojdou.



6. krok - hydratační krém - ano hádáte správně, opět budu vychvalovat moji oblíbenou značku a to Mary Kay, ne opravdu to není podplacená reklama :-). Já nyní používám hydratační krém proti vráskám z řady TimeWise. Tento krém je tzv. univerzální jelikož je to denní a noční krém v jednom, krásně se roztírá a nezatěžuje a nemastí  pleť. Pro mě je trochu mínus parfemace, jelikož žádnou nemá, ale těm, kteří nemají parfemaci v krémech rádi, to jistě bude plně vyhovovat. Další mínus je pořizovací cena a to sice  cca 800,- Kč :-(. Krém mi právě dochází a mám v plánu si pořídit jiný, ráda bych zkusila od jiné značky, tak uvidíme. 

7. krok - oční krém - no a blížíme se konečně do finále. Přiznám se, že oční krém nepoužívám vždy každý večer, nevím proč, ale na tohle jsem lenoška, i když už nejsem žádná mladice :-). V mé kosmetické výbavě jsou 2 oční krémy, které střídám podle nálady a to, ano, opět od zn. Mary Kay a od zn. Ziaja s kozího mléka. Oba krémy jsou skvělé, hezký jemně se roztírají a nedráždí mé oči. Ale je tu jeden velký rozdíl a to sice cena. Posuďte sami - oční krém od Ziaji vyjde na necelých 100 Kč a oční krém od Mary Kay na cca 850 Kč. Už teď vím, že oční krém od Mary bych si asi už nekoupila, protože mi přijde, že opravdu tu samou službu mi udělá levnější varianta od Ziaji. 




A to je vše přátelé...Napište mi, jak to máte Vy s Vaší kosmetickou rutinou? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news