čtvrtek 5. února 2015

Málem zapomenuté oblíbené kombo


Ahoj všem, včera jsem při svém posledním článku zcela zapomněla zmínit moje oblíbené kombo, které ráda používám večer ve vaně, např. když spěchám nebo jsem líná odličovat obličej kokosovým olejem. 

Mluvím opět o své oblíbené značce Mary Kay a tentokráte o čisticím gelu 3v1, který čistí, tonizuje a zároveň hydratuje. Tento výrobek je opět z řady TimeWise a vyrábí se v provedení pro suchou až normální pleť a pro mastnou až smíšenou pleť. Liší se pouze texturou - pro smíšenou až mastnou pleť je ve formě gelu a pro normální až suchou pleť má krémovou texturu. Pleť stačí před tím namočit a udělat jakoby mydlinku a poté smýt. Skvělé a rychlé řešení do sprchy či vany :-).
Když se Vám dostane do ruky balení, tak na první pohled nepoznáte pro jaký typ pleti je určený, ale stačí pouze otočit a tam naleznete buď růžový proužek (suchá/normální pleť) nebo fialový proužek (smíšená/mastná pleť). Pořizovací cena: cca 750,- Kč.

Můj velký miláček je už více jak rok  - Skinvigorate čisticí kartáček, který je na baterky, je krásně lehký a tichý a krásně, jemně vyčistí pleť. Používám ho jak večer, tak i ráno. Myslím, že za tu dobu se mi pleť hodně zlepšila, je lépe vyčištěna a celkově jsem se na něm stala závislá. Používám ho například i při použití peelingu. Nemá prostě chybu. Součástí balení jsou baterky a dvě hlavice. Jedna hlavice mi vydrží cca na 2 - 3 měsíce. Pořizovací cena je 1.290, - Kč, někomu se může zdát cena vysoká, ale pokud si vezmete např. Clarisonic, který funguje na stejné bázi a kdy porovnáte cenu, zjistíte, že je to báječná cena. 



Závěrem: Oba výrobky doporučuji, jsou to moji miláčci a patří mezi mé stálice v koupelně i v péči o pleť. Co se týče výdrže, tak čisticí gel 3v1 vám vydrží půl roku a baterky v kartáčku jsem měnila teď po roce a to jen proto, protože už neměly ten správný tah :-). 

A co Vy, znáte kosmetiku Mary Kay? Měli jste možnost vyzkoušet zázračný kartáček Skingvigorate?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news