čtvrtek 12. února 2015

Bezva úlovky za super ceny - Astor, UMA





Ahoj všem, 

dnes bych se chtěla podělit o pár úlovků, které se mi podařily za poslední dobu a jsou opravdu BOŽŽÍÍÍ, posuďte sami.

Nejsem zrovna z těch, kteří si potrpí pouze na dražší kosmetiku a mám spíše radost z úlovků za super cenu. No a ty se mi tento týden podařily, posuďte sami. 
A mohu prozradit, že jedna z věcí se stala mým velkým oblíbencem už po prvním použití. 

1) 24h Perfect stay eye shadow + liner  od zn. ASTOR v odstínu 600 Deep Purple
- Tak tuto barvičku jsem si zamilovala hned na první pohled, myslím, že bude slušet mým nazelenalým očím. Tužka slibuje, že tzv. waterproof, no uvidíme, budu testovat. Také jsem zvědavá na tu 24 h výdrž :-).
Tužka nebo stíny chcete-li, je krásně měkká, alespoň na první vyzkoušení na ruce. Určitě jsem zvědavá, co bude dělat na oku. 
A teď to nejdůležitější - CENA!!! Ulovila jsem ji v drogerii TETA za výprodejovou cenu
49, - Kč, což je myslím báječná cena. Snad mě nezklame. 





2) rtěnky z kolekce Heidi od ASTOR a to sice v odstínu 007 Bubble a v odstínu 006 Red
Rtěnky jsou naprosto božích odstínů a nevím, zda už tyto odstíny nebudou, ale je pravda, že ve výprodeji byly jen tyto dva odstíny. Na první vyzkoušení musím říct, že rtěnky docela dobře drží a snad ani nevysušují rty. Ale ještě je budu obě testovat.
I kdyby byly trošku sušší, myslím, že jim to odpustím, protože jedna vyšla na NEUVĚŘITELNÝCH 19,90 Kč a mně málem spadla brada :-). Opět byly k dostání v drogerii TETA. 









3) gelové linky UMA cosmetics v odstínu BROW
Na konec to nejlepší, ano můj nový velký oblíbenec, hnědé gelové linky. Na tyhle linky jsem si brousila zuby už delší dobu, ale vždy je měli vyprodané nebo je prostě nedostali. Už jsem přestávala věřit, že se mi je podaří koupit. Nedávno jsem šla pro pastu na zuby do drogerie a najednou mi padl pohled do slevového regálu a tam na mě čekaly :-). Ale co víc, byly ve výprodeji, opět za neuvěřitelnou cenu a to sice 19,- Kč!!!!! 
Avšak největším překvapením pro mě bylo to, že když jsem si je doma vyzkoušela, zjistila jsem, že mají skvělou barvu hodící se k mému obočí a tak jsem si s linkami zkusila dokreslit obočí a ihned si je zamilovala, takže místo na linky je používám na dokreslení mého chabého obočí a jsem s nimi moc spokojená. Linky na obočí krásně drží celý den bez hnutí. Konečně se mi podařilo najít vhodný odstín. Dokonce jsem předtím ze zoufalství přemýšlela i o nákupu Aqua Brown gel od MUFE. 
Jediné, z čeho mám strach je to, že UMA stahuje tyto linky z prodeje, když byly ve výprodeji. Od UMY jsem již recenzovala řasenku, se kterou jsem byla spokojená a celkově mám tuto značku ráda. K dostání je v drogerií TETA - překvapivě :-)). 





A to je vše, co se mi podařilo v poslední době tak výhodně nakoupit. Napište mi, co jste si koupili vy? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news