úterý 10. února 2015

Remington kulma je prostě super bomba

Ahoj všem příznivcům mého blogu,dnes si dáme oddech od kosmetiky a podíváme se na zoubek kónické kulmě zn. Remington.  Přesněji Remington CI95 Pearl. 



Kulmu jsem si koupila v rámci Heureka dnů dopravy zdarma přes internetový obchod www.okay.cz a vyšla mě na 699,- Kč. Což je skvělá cena za tu službu, kterou mi poskytuje každý den.
Jak jsem již uvedla, jedná se o kónickou kulmu ve tvaru jakoby kuželu, na který postupně namotávám prameny vlasů. 
Součástí balení byla žáruvzdorná rukavice, tu však nepoužívám, jelikož mi překáží a jednoduše nemám ten správný cit v ruce. 
Nevýhodou je ale to, že bez rukavice a neopatrnosti se můžete šeredně spálit. Vím, o čem mluvím, stalo se mi to několikrát ;-). 
Teď už mám ale ten správný grif,tak si dávám pozor.

Za co však musím výrobce pochválit, tak to je za obal,který je stříbrný a můžete do něho schovat kulmu hned po vypnutí a nečekat až vychladnute.


Ještě bych ráda uvedla pár technických poznámek a to sice, že displej je digitální a je krásně modře podsvícen, což se mi líbí. Na displeji se zobrazuje teplota, startovací teplota je 180'C a nejvyšší je 210'C.
Velké pozitivum je pro mě to,že je mega rychle nahřátá a tudíž mě nezdržuje ráno před odchodem do práce.
Jako maminka malého dítěte oceňuji bezpečnostní zámek proti zapnutí.

Vlasy mi po natočení vydrží celý den zvlněné a to i přes to,že je mám celkem těžké. Ze začátku pro mě byla manipulace trošku náročnější, nevěděla jsem jak vlasy natáčet, resp.jakým směrem, ale je to opravdu jen o zvyku, chce to zkoušet a zkoušet.

Kulmu používám od Vánoc téměř denně a stala se mým velkým oblíbencem a rozhodně ji všem vřele doporučuji.  Nemam sice dlouhé vlasy, ale i tak mam krásné vlny:-D. 
Za mě rozhodně 1*.



Foto jako důkaz :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news