úterý 3. února 2015

Moje večerní rutina


Hezký dnešní slunečný den, přemýšlela jsem, jaký první článek bych Vám napsala a nejspíš bych měla začít u základu, tedy o péči o moji pleť. Tímto bych tedy ráda představila moji každodenní večerní rutinu za posledních pár měsíců.

1. krok - navlhčení pleti - pleť zlehka popráším mojí oblíbenou růžovou vodou od zn. Purity Vision,kterou jsem pořídila v drogerii Dm za necelých 200 Kč. Tato, pro mě zázračná voda, je nejen skvělá k odlíčení pleti, ale i k zafixování make-upu. Mám moc ráda i parfemaci po růžích, která není nijak vtíravá, což oceňuji. Až mi dojde, určitě si ji pořídím znovu, je vážně skvělá.

 

2. krok - kokosový olej - další z mých neméně oblíbených výrobků, používám ho již více jak 2 měsíce a vůbec neubývá. Pro mě jedinou nevýhodou je, že olej je ztuhlý a tudíž ho musíte buď složitě dlabat a nechat rozhřát v dlaních nebo ho nechat rozhřát v teple, na což já nemám čas a tak jej dlabu každý večer prstem. Olej nádherně voní a já z něj dělám i zábal na vlasy, ale o tom zase jindy :-).
Seženete jej také v drogerii DM za necelých 200 Kč a vyrábí se i bez parfemace a také je k dostání v menším množství. Jedná se o značku Purity Vison. Já jej vždy nechám rozhřát v dlaních a vmasíruji jej krouživými pohyby do pleti. Miluju ho a určitě si ho pořídím zase až mi někdy v budoucnu dojde...zatím nejsem zdaleka ani v polovině. Mimochodem je skvělý i na vaření.

 

3. krok - čisticí ubrousky - další nezbytný krok mé rutiny, stírám s nimi olej z pleti. Používám nejraději tyto od značky Babylove, která je podznačkou DM drogerie, na dětský zadeček, protože vyjdou cenově velmi dobře (cca 39,- Kč, myslím ), jsou velké a hlavně mě nedráždí na pleti jako např. přímo odličovací ubrousky od značky Balea. Určitě to není moje poslední balení, i když parfemace nic moc a i by mohly být vlhčí.

 
A další krok???Pokračování příště :-).
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news