úterý 3. února 2015

Začínám :-)

"KAŽDÝ KONEC ZNAMENÁ NOVÝ ZAČÁTEK"
 
 
Ahoj,  nevím jak začít, pro mě je každý začátek nový.
Možná bych měla na začátek něco říct o sobě....bude mi tento rok 30 let a vnímám to jako velký přelom. Mám čtyřletého neposedného synka, kterého miluji nade vše a chci pro něj jen to nejlepší.
Jsem svobodná. Bydlím na Chrudimsku a mezi moje záliby patří především kosmetika a vše kolem - vím, že pro někoho to může být povrchní a bohužel je hodně lidí v mém okolí, ale já ji miluju. Koukám na videa na youTube, u kterých nejen relaxuji, ale také se učím něčemu novému. Čtu různé recenze, ale několikrát jsem se ujistila, že nejlepší je, když si vše vyzkouším nejdříve sama. Určitě víte, prostě nevěříte, dokud si nenabijete nos :-).
Ráda zkouším nové věci - však můj kosmetický koutek v ložnici je toho důkazem.
 
O čem bych ráda psala? Hlavně si myslím, že bych ráda psala různé recenze, ať už na kosmetiku či cokoliv jiného, co nám v životě pomáhá a ten život trochu zlehčuje...a to nejen mně, ale třeba i tomu
mému prckovi :-). Budu ráda, když Vás můj blog bude bavit a budete ho rádi navštěvovat :-).
Krásné slunečné odpoledne všem....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news