neděle 22. února 2015

Yves Rocher - Sexy Pulm řasenka - ano či ne?

Yves Rocher - Sexy Pulm řasenka 

- ano či ne?



Hezký nedělní podvečer,

dnes si dáme zase jednu recenzi a bohužel tentokrát nebude asi moc pozitivní. A co vlastně budu recenzovat? Ano, bude to opět řasenka. Tentokrát od firmy Yves Rocher a jedná se o řasenku SEXY PULP - popis řasenky



Na začátek musím říct, že značka Yves Rocher je mi celkem cizí, vždy jsem ji míjela, až nedávno jsem se podívala k nim do obchodu, protože mě na první pohled zaujala pomáda na pusu s příchutí kokosu, která stála jen 45,- Kč a tak jsem si řekla, proč tuto značku nevyzkoušet.

Slečna na pokladně se mě ptala, zda mám zákaznickou kartu, tu jsem neměla a tak jsem si řekla, že si ji založím. Překvapením pro mě bylo to, že jsem k založení jako dárek dostala vzorečky různých krémů, makeupu a séra a ještě navíc skládací tašku, velmi mě to potěšilo. Jelikož pomáda je skvělá, řekla jsem si jednoho dne, proč nezkusit balzám na vlasy, který mi akorát došel. Tak jsem si tam později pořídila i balzám na vlasy, který zrovna testuji a budu vám pak referovat. K nákupu jsem opět obdržela dárek a to sice výše zmíněnou řasenku. Měla jsem radost, řasenka mi zrovna docházela a potřebovala jsem novou a tak jsem měla radost, že jsem vlastně zabila dvě mouchy jednou ranou.

Na první pohled jsem z řasenky byla nadšená, líbil se mi i vcelku kartáček a i nanášení na řasy bylo bezva,
sice jsem musela dát dvě vrstvy a více, abych něco viděla, i když dokonalý objem to nebyl, jak popis řasenky sliboval, ale to bych ji i odpustila.

Jenže za hodinu až dvě jsem se podívala do zrcadla a byla zklamaná, řasenka se začala drolit a hlavně dělala tmavé čmouhy pod očima, na což já jsem vysazená a jakmile mi to některá z řasenek dělá, letí do koše.
Večer jsem vypala úplně jak panda a celkový dojem byl, jak kdybych se ráno vzbudila po pařbě neodlíčená :-).

Další nevýhodou pro mě bylo odličování. Jak víte, používám na oči odličovač od Mary Kay a jsem s ním stoprocentně spokojená. Řasenka mi však bohužel nešla úplně stoprocentně lehce dolů, stále se mi dělaly pod očima černé čmouhy, i když jsem si myslela, že už mám oči odlíčené. To mi většinou dělají voděodolné řasenky a proto je nerada používám. 

V popisu řasenky se píše, že je textura obohacena o karnaubský vosk, který obalí a zahustí řasy, aniž by je zatížil...Tak nevím, možná je to tím voskem, že řasenka opadává a pak jde navíc špatně odlíčit. 
Řasenka se vyrábí ve třech odstínech a to sice modrá, hnědá a černá a její prodejní cena je 389,- Kč, což mi přijde na řasenku docela dost peněz a já bych si ji osobně sama nekoupila. 

nahoře - před použití řasenky,
uprostřed - oko po nanesení řasenky
dole - oko cca po 2 hodinách, řasenka se začíná mazat a dělá černé čmluhy pod okem
Bohužel musím říct, že existují o hodně lepší řasenky, např. ta od UMA Cosmetics, na kterou jsem psala již recenzi (odkaz zde) nebo mi víc vyhovuje řasenka od Maybelline, kterou testuji nyní. 

Ráda bych nakonec řekla, že se jedná čistě o můj názor a moji zkušenost a je možné, že co nevyhovuje mně, bude vyhovovat třeba vám. 

Pozitiva:
- tři odstíny
- pěkný kartáček
- celkem pěkný obal

Negativa: 
- drolí se
- špiní pod očima
- oči vypadají jak po flámu
- špatně se odličuje
- vysoká pořizovací cena

A jak jste na tom vy? Vyzkoušeli jste tuto řasenku nebo byste mi doporučili nějakou, co vás uchvátila. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news