středa 17. června 2015

Hyaluron 5 Activ liftingové sérum na vrásky

Ahoj všem, po delší době jsem tu s recenzí na další český výrobek a to sice na  liftingové sérum na vrásky Hyaluron 5Activ od české značky CHARISMO COSMETICS PROFESSIONAL. Možná si pamatujete, že firma Charismo má také svoji řadu parfémů a že jsem měla možnost testovat parfém No. 5, na který jsem psala článek zde:

Liftingové sérum na vrásky Hyaluron 5 Activ jsem testovala více jak 3 měsíce. Obsah balení je 30 ml a pořizovací cena je 590,- Kč a je vhodné od 25+ let. 
Sérum mi vydrželo 3 měsíce, jelikož ho v současné době už dopotřebovávám, rozhodla jsem se napsat pro Vás recenzi, protože jsem si za ten čtvrtrok udělala na sérum už nějaký svůj názor. 

foto: www.charismo.cz

Popis produktu:
Na začátek bych ale ráda sérum představila. Sérum Hyaluron 5Activ je novinkou kvalitní české kosmetiky CharismoCosmetics Professional a je prvním produktem této řady. Zajišťuje omlazení pleti a celkoké zlepšení její funkce. Díky kombinaci aktivní látek v jejich neúčinnějším složení dokáže vaši pleť tzv. revidovat, aktivovat a celkově omladit. Funkčnost séra je podložena laboratorními studiemi účinosti všech pěti aktivních látek, které sérum obsahuje. Od toho je také odvozen název séra a těchto pět aktivních látek je obsaženo v maximální koncentraci pro maximální účinnost. 

Sérum je vhodné pro všechny typy pleti, obzvláště pro zralou, suchou, dehydrovanou a ochablou pleť trpícími známkami stárnutí. Zároveň je ale velmi vhodná i pro pleť s dermatitickými problémy a alergenní pleť. 

Pokud byste se rády dozvěděly více o laboratorní studii tohoto séra - klikni zde


Nejdůležitějšími ověřenými učinky séra ted jsou:
1) silné hydratační a regenerační účinky
2) snadné pronikání do pokožky, zvýšení pružnosti pleti, tkání, vyhlazení vrásek
3) hloubková hydratace pleti a redukce vrásek
4) podpora tvorby kolagenových vláken a elastinu v pleti
5) posilování mechanismů regenerace a přirozené ochrany pleti
6) zlepšení celkového stavu pleti a její kvality

Balení:
Balení je jednoduché, ale krásné. Obsahuje papírovou krabičku a uvnitř naleznete skleněnou průhlednou lahvičku s kovovou pumpičkou. Na hřbetu lahvičky je zelený nápis s názvem séra. Jednoduché, ale pěkné. Jak se říká, v jednoduchosti je krása a s tím opravdu musím souhlasit. 

Složení:
Aqua, Phosphate Buffered Saline, SH-Pentapeptide-3, Sodium, Hyaluronate, Schizophyllan, Phenoxyenthanol, Ethylhexylglycerin. 

Použití: 
Sérum se aplikuje v tenké vrstvě na čistou a suchou pokožku a to na obličej, oční okolí, krk a dekolt 1-2x denně. Zajímavé také je, že je vhodné i na profesionální použití. 
Já osobně jsem ho aplikovala tak, že jsem si do dlaně dvakrát pumpla a celé to rozetřela po obličeji až na krk.Musím se přiznat, že dekolt jsem nemazala, jsem na to líná :-). A používala jsem ho většinou 1x denně a to ráno, před tím, než jsem aplikovala krém.

Moje dojmy a pocity: 
Poprvé, když jsem sérum vyzkoušela, měla jsem rozporuplné pocity, ne snad kvůli výsledku, ten samozřejmě po první aplikaci nevidíte, ale spíše kvůli pocitu na pleti. Trochu jsem to se sérum přehnala a měla pak pocit ulepené pleti, protože sérum se sice rychle vsáklo do pleti, ale zanechalo po sobě nepříjemný lepkavý pocit. Při další aplikaci jsem si už dávala pozor, abych ho nedávala zbytečně moc, protože opravdu Vám na celý obličej a krk stačí maximálně dvě pumpnutí. Poté už jsem pocit ulepenosti neměla. Sérum se výborně vstřebává a pleť nevysušuje, to dokazuje i to, že jsem někdy zapomněla dokonce použít poté i krém. To by se mi u jiných sér nestalo, protože při použití sér jiných značek jsem prostě měla tu potřebu se hned namazat. Co se mi moc líbí je to, že je možné sérum použít i na oční okolí, čímž vlastně zabijete dvě mouchy jednou ranou a já jako flákač mazání očního krému jsem se mohla chlácholit tím, že se o oční okolí vlastně starám. Dalším plusem pro mě je, že sérum nemá žádnou parfemaci, tedy alespoň já z něj nic necítím a to mi maximálně vyhovuje. Co se účinosti týče opravdu vidím rozdíl a to hlavně ve zlepšení celkového stavu pleti.
Od jakživa mám problematickou mastnější pleť, ale nemohu říci, že by mi sérum pleť zatěžovalo, mastilo či zanášelo póry. Naopak, pleť se mi dá krásně zregenerovaná, není dehydratovaná. 
Ohledně vrásek nemám moc velké posouzení, protože zatím žádné velké vrásky nemám. 
Závěřem bych chtěla říct, že cena je velmi příznivá, ba až nižší, s porovnáním s jinými produkty za stejným účelem. Opět mi nezbývá než chválit a za sebe mohu s klidným svědomím říct, kupte si toto sérum, nebudete zklamaní. Já osobně uvažuji o koupi dalšího balení, protože jsem zvyklá po něm šahat každé ráno :-).

Kde koupit??
A to nejdůležitější na závěr, kde koupit??? Liftingové sérum na vrásky je možné koupit buď na webových stránkách www.charismo.cz nebo na www.charismocosmetics.cz, ale také je nově k dostání buď v kamenných prodejnách Europarfémy v Praze, Brně, Pardubicích či Hradci Králové nebo e-shopu: http://www.europarfemy.cz/pro-zeny/charismo-hyaluron-5-activ-serum-liftingove-serum-na-vyhlazeni-vrasek-30-ml/ 

Já osobně se těším, až budu moci vyzkoušet další výrobky této značky a co Vy? Znáte tuto kosmetiku??

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news