neděle 21. června 2015

Recenze kosmetiky PLEVA vyrobené z kvalitního českého medu



Ahoj všem, dnes bych se ráda zaměřila zase trochu na přírodní kosmetiku a to sice na kosmetiku z léčivých včelích produktů (medu, mateří kašičky, propolisu a včelího jedu). Tato zajímavá kosmetika se vyrábí u nás v České republice a to sice v podhůří orlických hor - Potštějně a jedná se o rodinnou firmu PLEVA.

Firma PLEVA je jediná v České republice, která zpracovává včelí jed a také se může pochlubit nejširším sortimentem kosmetiky se včelími produkty v České republice. Celkem 69 výrobků včetně bylinných polštářků a medů s příměsemi. Důležité je, že k výrobě se používá výhradně kvalitní český med. Firma se zabývá chovem včel od roku 1969 a od roku 1990 se zabývá zpracováním včelých produktů. Veškerá výroba probíhá za přísně dodržovaných hygienických podmínek a všechny výrobky mají zhodnocení bezpečnosti pro zdraví člověka v celé EU. 

Co firma PLEVA nabízí??? 
V katalogu, který je ke stažení dostupný zde, naleznete nejen kosmetiku podporující hojení, čisticí kosmetiku, pleťové krémy, tělovou kosmetiku, vlasovou kosmetiku, ale také např. kosmetiku pro muže nebo medy, medoviny, včelí produkty, bylinné polštářky a pytlíčky, svíčky a mnoho dalšího...

Kde koupit??
Výrobky můžete zakoupit buď přímo na eshopu firmy Pleva a to na jejich webových stránkách - www.pleva.cz, ale také probíhájí po celé České republice různá promo akce v prodejnách, jejichž seznam naleznete také na web.stránkách. Pokud jste ze Slovenska, tak nemůsíte zoufat, protože i na Slovensku má firma svoje zastoupení v různých obchodech a eshopech, seznam naleznete rovněž na jejich stránkách. 

Možnosti dopravy a plateb??
Firma nabízí nepřeberné množství způsobu dopravy a to buď Česká pošta (83 Kč, při nákupu nad 1.900,- Kč zdarma), nebo PPL (93 Kč, při nákupu nad 1.900,- Kč zdarma). Formou PPL je možné dopravit zboží i na Slovensko (240 Kč). Pokud bydlíte nedaleko Potštejna je možné si zboží vyzvednout zdarma osobně.
Co se platby týče, můžete platit buď předem bankovním převodem na účet (zdarma), na dobírku (27 Kč, při objednávce na 2.900,- Kč zdarma), platební kartou, PayU složenkou (zdarma), PayU - rychlý bankovní převod (zdarma), hotově. 
Co se mi moc líbí je, že nabízí i možnost zaslání do jiných států než je po tuzemsku a Slovensku a to tak, že Vám zjistí nejvýhodnější cenu poštovného. Moc se mi líbí osobní přístup k zákazníkovi. 

Co jsem testovala??? 
Od firmy jsem si mohla vybrat dva produkty k testování a tak jsem si vybrala z oblasti čisticí kosmetiky a sice - MEDOVÝ PEELINGOVÝ KRÉM - Pleva. Na eshopu ho seženete za 152,- Kč a hmotnost je 50 g. 

foto: www.pleva.cz





Popis produktu: 
Jemně odstraní odumřelé buňky a vyhladí Vám pleť. Takto vyčištěná pleť lépe vstřebává účinné látky. Po peelingu je vhodné nanést medový krém, nebo pleťovou masku, tím se pleť více zjemní a zároveň vyživí a stane se hladkou pružnou. Med je bohatý na bílkovinyminerální látkyvitamínyenzymy a další látky.

Moje dojmy: 
První, co musím moc pochválit je balení, peeling přišel v nádherném kalíšku, který je sice plastový, ale má krásné dozlatova zbarvené víčko a kalíšek je sice zbarven do zlatova, ale je průhledný. Obal zdobí krásná vkusná etiketa. Nebojím se balení přirovnat k balení drahých krémů. Moc se mi líbí, že si dali i s obaly práci, protože já hlavně na první dojem vybírám právě podle obalů a myslím, že nejsem jediná, kdo to tak má. 
Obsah balení připomíná krém a v něm jsou drobná tvrdá zrníčka, která však Vaši pleť nedřou, ale jsou naopak na pleti moc příjemná a máte pocit, že vám krásně čistí obličej, aniž by ho podráždila. Další, co se mi na tomto produktu moc líbí je vůně. Voní totiž nádherně po medu a když si zkoušela peeling i moje sestra, rovněž se jí vůně moc líbila. 
S peelingem jsem celkově moc spokojená, protože po použití mám pocit, jakobych měla novou pleť, ale nemám pocit nějakého pnutí či vysušení. Navíc obličej je krásně prokrvený a mám pocit svěžesti. Určitě, pokud uvažujete o nějakém peelingu, tak ho vyzkoušejte. Mám doma ještě peeling od zn. Freemann nebo Ryor, ale od té doby, co mám tento, tak už je nepoužívám, protože toto je prostě o level výš. 


obsah peelingu (foto: www.pleva.cz)


Další produkt, který jsem si vybrala je PLEŤOVÁ MASKA SE VČELÝMI PRODUKTY - PLEVA. Na eshopu je k sehnání za 148,- Kč a hmotnost je 100 g. 

foto:www.pleva.cz


Popis produktu:
- zvláčňuje a zjemňuje pleť
- obsahuje vitamíny B,C,D,E
- snadné a rychlé použití


Návod k použití: Masku naneste na pleť a nechte přibližně 20 minut působit. Máte-li suchou pleť a maska se již z větší části vstřebala, vmasírujte její zbytky do pokožky. Přebytečné množství případně jemně setřete vatou. 
Máte-li pokožku naopak mastnou, doporučujeme masku důkladně setřít vatou a ošetřit pleťovou vodou. Vhodné je následně vmasírovat „Pleťový krém s medem“ určený pro denní použití. Maska se používá jednou týdně u suché pleti a jednou za dva týdny u pleti mastné.


Moje dojmy:
Balení je zase moc pěkné, i když jednoduché. Maska přišla ještě v papírové krabičce.
Po použití tohoto produktu jsem bohužel na vážkách a moc nevím, co si myslet?? Po první aplikaci, kdy jsem si dala masku na obličej jsem měla během chvilky pocit, že mi pleť snad shoří, ale zároveň jsem měla pocit chladu. Říkala jsem si, že to musím vydržet co nejdéle, ale pak jsem to už nezvládla a musela masku smýt. Můj obličej byl v jednom ohni, měla jsem ohraničený obličej přesně podle toho, kde jsem měla masku aplikovanou. Rychle jsem si dala na obličej krém a za chvíli už to tolik nepálilo. Kromě toho nepříjemného pocitu však musím říct, že se mi líbilo, že obličej byl krásně jemný, zase nebyl nijak napnutý či vysušený a póry byly vyčištěné. Takže se dalo říct, že až na tu alergickou?? reakci plní vše, co po něm požaduji. Dala jsem si pár dní oraz a když přijela moje nejmilejší kamarádka na návštěvu, vyzkoušela jsem ji na její suchou pleť. Reakce na sebe nedala dlouho čekat a už za dvě minuty mě prosila, abych ji tu masku sundala :-)). Tak nevím, zda to tak má být nebo je to opravdu alergická reakce??? 
Dle mého názoru si myslím, že kdyby to byla reakce na med, tak by mi nevyhovoval ani peeling, proto jsem se rozhodla zkusit dát ještě masce šanci a znovu jsem si ji nanesla na obličej. Sice ji nevydržím mít na obličeji celých 15 min, ale prostě, když cítím, že už to není příjemné tak ji smeji. Sice jsem zase byla orámovaná, ale za chvilinku to bylo pryč a na pleti mi zbyl pocit svěžesti a krásně hladké vyčištěné pleti. 
Jelikož se mi moc líbí, jak maska funguje, až na tu reakci, tak jsem si řekla, že ji budu používat dále. Kdoví, třeba je to záměr Vám krásně prokrvit obličej :-). 

Reakce na pleťovou masku


Budu ráda, když se mi ozvete s Vašemi zkušenostmi, zda máte nějakou reakci na přípravky z medu, nebo mi třeba jen napište zda tuto značku znáte a co byste rádi vyzkoušeli. 

Závěrem: Tato česká kosmetika mě moc překvapila a určitě bych moc ráda vyzkoušela ještě další produkty, protože i přes reakci na pleťovou masku jsem s výsledky spokojená. Navíc se mi moc líbí přístup paní majitelky, která mi do balíčku přiložila krásnou kartičku (viz úvodní fotečka) a kterou jsem si připevnila na toaletní stolek, také kromě toho byl balíček precizně zabalený tak, že se to jen tak nevidí a za to patří velký palec nahoru.  Už tím na mě dýchl dojem toho, že tady je opravdu důležitý každý zákazník a moc se mi líbí tento přístup. 
Tímto děkuji firmě PLEVA za možnost testování. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news