neděle 7. června 2015

Nákupy květen, červen - aneb co je nového v mé sbírce



Ahoj holky, jsem tu po delší době s nákupy, aneb, co je nového v mé kosmetické sbírce...
Některé věci jsem si koupila sama a některé jsem dostala na testování jako tomu bylo například u řas, které jsem dostala z obchodu absolutecosmetics.cz a vybrala jsem si dvoje a to sice známé řasy Demi Wispies Black od Ardell. Na fotce jsou trochu opatlané, jelikož jsem je už nosila. Určitě chystám samostatný článek, teď se s nimi učím zacházet, protože jsem umělé řasy nikdy nenosila ani nezkoušela, resp. chtěla jsem je vyzkoušet, ale měla jsem vždy lepidlo na dvě věci, to se však teď změnilo, protože druhé řasy jsou z novinek a sice DeLuxe Pack 110, který kromě dvou párů řas obsahuje i čiré lepidlo DUO a luxusní aplikátor na řasy. A už teď musím uznat, že je to vážně to nej lepidlo, jaké jsem vyzkoušela. 
Omlouvám se za stav řas, ale už jsem je prostě testovala :-). 

Omlouvám se za stav řas, ale už jsem je prostě testovala :-) 

Když jsem nedávno zabloudila do Rossmannu, narazila jsem na slevový košíček, kde měli ve výprodeji lesk na rty a pigmenty z limitky Hidden Stories od Essence a to prosím za rovných 10,- Kč za kus, takže to asi pochopíte, že to jsem tam nemohla nechat :-). Lesk je sice trochu náročnější na aplikaci, jelikož na té špachtličce neulpívá téměř žádný produkt, ale na takové to rychlolíčení to stačí. V lesku jsou třpytky, které však na rtech nejsou naštěstí vidět. 



Pigmenty mají skvělou rozjasňující barvu, takže si je dokážu představit i jako skvělý rozjasňovač, nebo na zvýraznění vnitřního koutku oka...... 


V poslední době jsou moje vlasy resp. konečky vlasu hodně vysušené. Nejspíš to bude tím, že si ráda vlasy kulmuji a tak jsem byla nucena si pořídit nějaký olejíček či výživu na vlasy. V drogerii jsem narazila na tento hedvábný olej od L´oreal Elseve, bohužel si nepamatuji kolik stál, myslím, že kolem 150,- Kč. Olejíček krásně voní a stačí jedno pumpnutí, protože hodně mastí. Zatím nedokážu říct, zda pomáhá, ale krásně voní a myslím, že ho budu mít už nadosmrti než toto balení vypotřebuji :-). Obsah je 100 ml.


Hodně dlouho jsem hledala opravdu skvělou bázi pod oční stíny, protože mám hodně mastná víčka a stíny se mi po několika hodinách slijí nebo úplně zmizí z oka. Slyšela jsem hodně chvály na podkladovou bázy od Avonu a když moje nejskvělejší kamarádka přišla s katalogem, hned jsem si ji objednala.Je to odstín Light Beige, myslím, že ani jiný neexistuje. A musím říct, že je vážně parádní. Od té doby, co ji vlastním, nepoužívám nic jiného. Báze je maličko zbarvena a krásně sjednotí barvu víčka a stíny krásně drží. Vím, že bych neměla ještě dělat závěry, ale nemohu si pomoct, je vážně skvělá a hlavně je levná, vyšla mě totiž na 79,- Kč. Určitě všem moc doporučuji ji vyzkoušet.


S Avonem ještě nekončíme, moc se mi na obrázku v katalogu líbila rtěnka v odstínu Pink Holiday z edice Colortrend a jelikož stála pouhých 39,- Kč, tak jsem si ji objednala. Musím říct, že jsem trochu zklamaná odstínem, čekala jsem totiž, že bude tmavě fialová. I podle odstínu vyobrazeného zespoda bych to očekávala, realita je však jiná. Nemůžu ani říct, že by to byla typická rtěnka, spíše zabarvený balzám, protože pigmentace také není bůhvíjaká. Navíc se docela těžko nanáší, ale nechci dělat závěry, protože ji mám teprve od včera.



Dále jsem si pořídila od Avonu masku na nohy a ruce s bambuckým máslem a parafínem s řady Planet spa. Masku mám také od včera, takže zatím k ní nemohu nic říct, ale krásně voní a cena byla kolem 50 Kč za 125 ml. Nejsem si moc jistá cenou, ale už se těším, až ji vyzkouším, protože moje nohy v létě dostávají opravdu zabrat :-(. 

Při návštěvě drogérie jsem narazila na slavnou podkladovou bázi pod makeup Babyskin od Maybelline a po nanesení na ruku mě doslova dostalo to, jak se krásně roztírala a hned vytvořila na pleti krásný film. Ano, vím, že je plná silikonu a podobných věcí, ale myslím si, že pokud ji nepoužíváte každý den, tak nemůže uškodit a makeup se nejen krásně nanáší, ale i krásně drží. Cena byla okolo 160 Kč, asi, už si také nepamatuji. 



U Maybelline ještě zůstaneme, jelikož mi dorazila konečně výhra ze soutěže a přišla mi slavná řasenka Lash Sensational, která je mým letošním velkým objevem a mám už druhé balení a je prostě skvělá. Nemám víc, co bych dodala, protože ji znáte z mých MOTD, kdy nepoužívám jinou řasenku. 

Jako poslední jsem si pořídila micelární vodu od Garnier na smíšenou a mastnou pleť, protože jsem už dodělala micelární vodu od Nivey i tonikum od Cienu. Za poslední dobu jsem si hrozně moc zvykla používat micelární vodu nebo tonikum na dočištění pleti a byla hodně nervozni z toho, že nic nemám, tak, když jsem v Rossmannu viděla v akci tuto micelárku na nic jsem nečekala a popadla ji, obsah je 400 ml a hrozně se mi líbí balení, evokuje mi čistotu. Micelárka slibuje zmatnění pleti. Zatím ji nepoužívám dlouho, ale naštěstí mi nedráží pleť ani neštípe, takže mi zatím moc vyhovuje. Cena byla cca 179,- Kč a jsem moc zvědavá na její služby :-).


A to je všechno. Co jste si pořídili Vy??  

    

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news