středa 3. června 2015

MOTD 3. 6. 2015

Ahoj holky, krásné středeční ráno, jsem tu zase po delší době s MOTD.

PLEŤ: Dnes mám jako podkladovou bázi BENEFIT - The Porefessional, kterou jsem dostala ve vzorečku v Benefitu po tom, co jsem se zaregistrovala na facebookových stránkách Benefitu. Dnes místo makeupu jsem použila lehčí formu a to sice CC cream od MARY KAY v odstínu Very Light. Což je skvělá alternativa na teplé dny. Já bohužel mám problém s tím, že se hodně potím v obličeji, takže v létě je pro mě jakýkoliv makeup zbytečný :-(. Pod očima mám ještě korektor od RIMMEL Match Perfection v odstínu 010 Ivory. A málem bych zapomněla na pudr od NYC v odstínu 701A Translucent
TVÁŘENKA, KONTURY: Tvářenka Terracotta od GOLDEN ROSE v odstínu 02 a konturovací pudr z paletky od SLEEK Contouring and blush palette v odstínu 373 Light 
OBOČÍ: moje klasika a to sice hnědé gelové linky UMA cosmetics a pod obočí jsem použila tužku High Brow od BENEFIT
OČI: Dnes bez pokladové báze, na kterou jsem ve spěchu zapomněla a použila jsem paletku od MAKEUP REVOLUTION v odstínu Redemption palette essential day to night, která je mou nejoblíbenější od této značky. A dnes jsem laděná do fialova :-). Řasenka Lash Sensational od MAYBELLINE
RTY: Rtěnka od zn. GOLDEN ROSE Ultra Rich Colour Lipstick v odstínu 62, která je krásně laděná do hněda a na to jsem dala lesk od ESSENCE v odstínu C01 Rose in Wonderland - myslím, že to byla nějaká limitka, koupila jsem ho totiž ve výprodeji za 10,- Kč. :-).
No a to je vše. Napište mi, jak se líčíte vy v tropických dnech?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news