pátek 5. června 2015

MOTD 5. 6. 2015





Dobré páteční ráno, co plánujete na víkend??? Já jsem šťastná, že je pátek, pro inspiraci mám pro Vás dnešní moje líčení. Tak jdeme na to...

OČI: Dnes jsem vsadila na výraznější tmavě studenou modrou a ve vnějších koutcích na studenou fialovou z paletky od SLEEK z edice Bad Girl, takhle paletka se mi od SLEEKU líbí asi zatím nejvíc :-). Podklad pod oční stíny mám od AVONU a za mě je to ta nejlepší báze pod oční stíny, jakou jsem zatím měla. A za tu cenu je to vážně luxusní kousek. Řasenka Lash Sensational od MAYBELLINE

OBOČÍ: Dnes menší změny v produktech na obočí a to sice pudr na obočí od GOLDEN ROSE v odstínu 104, který má bezva studený podtón, který lahodí mému obočí a zafixováno gelem na obočí Gimme Brow od BENEFIT. Pod obočí jsem použila tužku High Brow od BENEFIT.

PLEŤ: Dnes bez podkladové báze, úplně jsem na ní zapomněla :-). Po delší době dávám zase šanci makeupu od MAKEUP FOR EVER Mat Velvet + (odstín 020). Korektor pod oči od RIMMEL - Match Perfection v odstínu 010 Ivory.

KONTURY, TVÁŘENKATvářičky vykonturované od SLEEKU z tria Face Form (odstín Light 373). Tvářenka dnes od JORDANY v odstínu 47 Warm Cider.

RTY: Rtěnka od ESSENCE v nude odstínu 03 Come Naturally.

A to je vše přátelé :-), teď jen vydržet to horko :-)).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news