středa 10. června 2015

MOTD 10. 6. 2015


Ahoj holky, po shlédnutí videa od +Svět podle LU jsem si teď oblíbila výrazné rty a nosím rtěnku, o které jsem měla pocit, že mi nesluší.

Můj MOTD pro dnešní den:

PLEŤ: Podkladová báze od BENEFIT - Porefessional, make up  od MAKEUP FOR EVER Mat Velvet + (odstín 020). Korektor pod oči od RIMMEL - Match Perfection v odstínu 010 Ivory.

KONTURY, TVÁŘENKATvářičky vykonturované od SLEEKU z tria Face Form (odstín Light 373). Tvářenka dnes od JORDANY v odstínu 47 Warm Cider.


OBOČÍ: hnědé gelové linky UMA cosmetics zafixováno gelem na obočí Gimme Brow od BENEFIT. Pod obočí jsem použila tužku High Brow od BENEFIT

OČI:  stín na celém víčku od RIVAL DE LOOP v odstínu 04 Latte Macchiato. U řas černá linka no name z Aliexpress - dostala jsem od kamarádky jako dárek a je skvělá. Řasenka MAYBELLINE - Lash Sensational

RTY: Rtěnka od RIMMEL v odstínu 360 As you want Victoria a konturka je od DIOR, bohužel nevím odstín, nemám ji teď u sebe :-(.

A co vy holky?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news