sobota 30. května 2015

DERMATHERM - recenze výrobků na smíšenou a mastnou pleť

Ahojda,

dnes bych se ráda zmínila o 2 výrobcích od značky DERMATHERM a to sice -

  • PURMAT Mattyfying regulating lotion (PURMAT BIO zmatňujicí fluid na obličej)
  • PURNET Purifying cleansing gel (PURNET BIO čisticí gel na tělo a obličej)


Oba výrobky mají být skvělé kombo na mastnou a smíšenou pleť, tedy přesně na tu moji. 

Na začátku bych ale ráda přiblížila vůbec značku DERMATHERM, jelikož se najde hodně lidí, kteří značku vůbec neznají.

Všechny výrobky zn. DERMATHERM jsou k dostání na jejich eshopu - zde

  • FILOZOFIE ZNAČKY: 
Francouzská značka DERMATHERM se řadí mezi celkem "mladé" značky jelikož vstoupila na trh v roce 2005. Kosmetika je odlišná tím, že se řadí ke dermakosmetice v čistě BIO provedení, což v dnešní době letí, co si budeme povídat :-). Také se zaručují, že tato kosmetika je velmi vhodná pro citlivou pleť. 
Kosmetika Dermatherm se obrovsky liší od ostatních značek především způsobem výroby a jednou použitou surovinou. Při výrobě je použito tzv. metody UHT, krátkodobého vysokého ohřevu obsahu přípravku až na teplotu 135 °C a opětovného zchlazení. Důvodem je zabránění šíření mikrobů a zachování dlouhé životnosti výrobku. Tato metoda vysokého ohřevu a zchlazení je hojně využívána v potravinářství, především při výrobě mléka. V roce 2009 byla použita tato metoda i při výrobě kosmetiky, a to společností Dermatherm, která je závroveň vlastníkem tohoto patentu. 
Důvod celého tohoto procesu je prostý. V dnešní době trpí mnoho lidí alergickými reakcemi, jejich pleť je extrémně přecitlivělá a jsou případy, kdy nesnese téměř nic. Hodně kosmetických společností poukazuje na svých etiketách na absenci konzervantů, nicméně není to tak úplně pravda. Bez konzervantů by měla kosmetika velmi krátkou životnost a způsob, jak docílit delší trvanlivosti, je například přidání rostlinných olejů nebo esenciálních olejů - ty tímto použitím ovšem de facto plní úlohu konzervantů, navíc mohou právě tyto rostlinné oleje způsobit podráždění pleti - alergická reakce může vzniknout také po nanesení látek, které jsou přitom výhradně přírodního původu.
TZN: Přípravky jsou určeny ke každodennímu ošetření všech typů pleti, především pak pro péči o citlivou pleť nebo pleť zasaženou atopickým ekzémem. Celá kosmetická řada je držitelem nejpřísnějších certifikátů pro biokosmetiku COSMEBIO a ECOCERT a dokonce překračuje jejich požadavky.  Výrobky nejsou a nikdy nebyly testovány na zvířatech. 



  • OBSAH VÝROBKŮ: 
Součástí všech výrobků je ve větší či menší míře obsah termální vody s vysokým obsahem síry. Této termální vody je použito ze dvou důvodů: 1) síra obsažená v této termální vodě má jednak léčivé účinky 2) síra sama o sobě dokáže výrazně eliminovat bakterie, které by se mohly v obsahu přípravku nekontrolovatelně množit - už síra samotná výrazně přispěje k bezpečnosti kosmetického produktu, o definitivní zničení všech potenciálních bakterií a zajištění dlouhé trvanlivosti produktu se poté postará zmiňovaný ohřev UHT.
TZN: Všechny přípravky Dermatherm jsou totiž hypoalergenníŽádný z přípravků neobsahuje látky způsobující podráždění (např. minerální oleje, konzervantylaurethsulfát sodný, silikon či parabeny). Díky tomu jsou přípravky k pleti maximálně šetrné a velmi vhodné k použití i pro pleť zasaženou atopickým ekzémem . 


  • PARFEMACE:
Se sírou zase souvisí velmi specifická vůně produktů Dermatherm. Výrobky samy o sobě jsou bez jakékoliv parfemace, ovšem síra může způsobit opačné, ne zrovna pozitivní zdání. Tento specifický odér není všem uživatelům zrovna příjemný, občas si lidé mylně myslí, zda-li nejsou výrobky zkažené, nicméně důvody použití právě této termální vody jsou pochopitelné.
TZN: Na parfemaci si musíte za začátku trochu zvykat, věřte i já musela, ale teď už ji nevnímám, i když chápu, že pro některé to bude nepřekonatelný problém.... 



  • MŮJ NÁZOR
Jak už jsem psala výše, dostala jsem na otestování BIO čisticí gel na obličej a tělo pro smíšenou a mastnou pleť.

Všechny výrobky jsou oceněny certifikáty
 ECOCERT nebo COSMEBIO



Složení (INCI): ANTHEMIS NOBILIS FLOWER WATER*, THERMAL AQUA, AQUA,DECYL GLUCOSIDE, GLYCERIN, DISODIUM COCOYL GLUTAMATE, XANTHAN GUM, SODIUM LACT, SALVIA, TRILOBA LEAF EXTRACT, SODIUM COCYL GLUTAMATE. 

CENA: 325,- Kč (150 ml)


  

Balení je jednoduché, plastové, budí ve mně dojem lékarny :-). Obsahuje fajn pumpičku. Jediné co mi moc nevyhovuje, že mám věčně pumpičku zaprasenou, ale to je spíše můj problém a né problém výrobku. 

Jak už jsem psala výše, tak asi první věc, která mi na výrobku vadila, byla parfemace, voní to jak seno :-)). Nyní už jsem si ale zvykla, takže to beru v pohodě. Co se mi na balení ještě moc líbí je, že zezpodu vidíte, kolik jste spotřebovali produktu a kolik ještě asi zbývá, takže nebudete pak jednoho dne překvapeni. 

Produkt používám dva měsíce a to převážně jen večer před spaním, kdy ho nanesu na vlhký obličej, udělám mydlinku a kartáčkem Skinvigorate od Mary Kay vyčistím pleť. Tleskám tomu, že gel nejen pěkně pění, ale hlavně nedráždí a neštípe v očích. Další plus pro mě je to, že po opláchnutí obličeje, nemám pocit, jako bych měla kůži o 3 velikosti menší a nemám pocit pnutí pleti. Což jsem například u dvakrát dražšího čisticího gelu od Mary Kay měla. Navíc se ani nelesknu jako tomu bylo v případě MK, ale pleť je krásně zmatněná. 

Vím, že jsem myslím slyšela recenzi na tento výrobek u Hanny Brokolice a ta si stěžovala, že stejně po vyčistění pleti nemá pleť stoprocentně čistou. Já většinou ještě dočisťuji pleť micerální vodou, ale nemohu říct, že by pleť nebyla vyčištěna. Já jsem spokojena. Na druhou stranu nemohu posoudit, jestli je výrobek opravdu TOP na exzém, či lupenku a podobné, jelikož naštěstí ani jedním netrpím.
Jediné co mně přijde, je to, že produkt šíleně rychle ubývá. Ale byla jsem zvyklá, že čisticí gel od MK měl 127g a vydržel mi půl roku. Kdežto tady se už téměř blížím ke konci a to ho používám jen 1x denně. 

SHRNUTÍ: Já za sebe tento výrobek opravdu mohu doporučit, pleť není vysušená, neleskne se a není podrážděná. Také nemám pocit, že by se mi nějak zhoršila pleť, či se mi zanášely póry. Za mě opravdu spokojenost a klidně bych si ho pořídila znovu. Na druhou stranu nemohu posoudit účinnost na exzémy atd...


Dále jsem testovala BIO zmatňující fluid na obličej pro smíšenou a mastnou pleť, což je skvělé dvoje výše zmíněného čisticího gelu. 


Složení (INCI): 
THERMAL AQUA, MELISSA OFFICINALIS FLOWER/LEAF/STEM WATER*, TRICAPRYLIN, SQUALANE, CERA ALBA, ZINC GLUCONATE, CETEARYL ALCOHOL, SILICA, GLYCERIN, COCO-GLUCOSIDE, BETASITOSTEROL, LAUROYL LYSINE, TAPIOCA STARCH, SODIUM PCA, ALGAE, AQUA, BETAINE SALICYLATE,XANTHAN GUM, AMMONIUM BICARBONATE  

CENA: 375,- Kč (30 ml)


Balení je defacto totožné s balením čisticího gelu, akorát je menší. Také tento produkt poctivě užívám dva měsíce a ano i tento má ten svůj specifický zápach. 

Obsah není čirý gel jako tomu bylo v prvním případě, ale je formě jakéhosi krému. U tohoto fluidu je moje spokojenost tak padesát na padesát. Bohužel nemohu potvrdit a souhlasit s tím, že krém uzavře póry a vyhladí pleť. Tedy alespoň mně ne. Já se přiznám, že ho používám spíše jako sérum, tzn. že ještě na něj aplikuji následně krém.  Nikde jsem se nedočetla, zda je to tak správně?? 

Pokud ho nanesete více, pleť je lepkavá a trochu vás jakoby stahuje, nebo jak bych to popsala. No nejsem z něho nijak odvařená a asi bych si ho uz nepořídila. Ze začátku jsem ho používala ráno po vyčištění pleti, ale protože mi nesloužil tak, jak jsem si přála, používám ho na noc a ráno si dám jiné sérum. Takže jsem spíše zklamaná :-(, opravdu na čisticí gel výše to nemá ani náhodou. 
SHRNUTI: Tento výrobek za sebe nemohu doporučit, nevyhovuje mi hlavně ten lepkavý pocit a to, že i přesto, že slibuje zmatnění pleti, tak to se nedostavilo :-(. 


ZÁVĚREM: I když recenze dopadla 50 na 50, určitě jsem ráda, že jsem kosmetiku mohla vyzkoušet, za což ještě jednou moc děkuji. Po prostudování eshopu jsem narazila na plno dalších věcí, které bych ráda vyzkoušela jako např. BIO čisticí micerální hydrogel, protože jak jsem ještě zapomněla zmínit, značka Dermatherm nevyrábí jen pleťovou kosmetiku, ale i vlasovou kosmetiku či kosmetiku pro děti nebo na opalování.

A co Vy, měli jste možnost někdy vyzkoušet tuto kosmetiku?? 





Odkaz na recenzi produktů DERMATHERM od blogerky LONNIE eL.:https://www.youtube.com/watch?v=xofpYBUanpo



Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news