neděle 10. května 2015

Kosmetické nákupy duben + narozeninové kosmetické dárky :-)



Ahoj všem, 
dnes jsem tu s článků ohledně nákupů a novinek v mojí sbírce za měsíc duben. Rovněž do nich zahrnu i narozeninové dárky, protože jsem něco dostala a něco si sama koupila a mám z toho rádost a tak se s vámi ráda podělím - tak hurá do toho. Ale musím upozornit, že tento měsíc jsem docela utrácela :-/.

První, o čem bych se chtěla zmínit a co jsem si koupila na začátku dubna je BABYLIPS od Maybelline z  edice Electro, která se dostala také k nám do Čech a myslím, že od dubna je novinkou. Před nedávnem byl celý blogový svět zahlcený mánií "Babylips" a mě to moc netáhlo a vlastně jsem si ho z regálu vzala jen proto, že byl v akci a líbila se mi fialová barvička, kterou mám moc ráda. První dojmy jsou takové, že na rtech je moc příjemný, jemně je zbarví, ale jen decentně a rty jsou krásně hydratované. Nevidím v něm však žádné velké rozdíly oproti obyčejné pomádě na rty. Ale jsem ráda, že ho mám, někdy ho používám, když nemám náladu na rtěnku :-). Cena v akci byla okolo 59,- Kč.

Níže barva Babylips Electro


Další novinkou pro mě byl úplně první produkt ze Sephory, ano, slyšíte dobře, ale já se doteď Sephoře celkem vyhýbala, jelikož mě vždy odradily slečny, které byly jako mucholapky a stály vám za zadkem a to já bytostně nenávidím. Tuhle ale byla v Sephoře skvělá akce a to všechny rtěnky, lesky na rty, konturky od zn. Sephora za 99,- Kč a tak jsem se přemohla a vstoupila dovnitř ukořistila svojí první rtěnku Rouge Infusion v odstínu 06 Fuchsia, což je náááádherná sytě růžovo-fialová (prostě fuchsiová barvička). Jediným mínusem pro mě je výdrž, která opravdu na rtech není nic extra, protože pokud se párkrát napijete, či olíznete nebo nedej bože něco sníte, je včudu a druhá věc je příchuť, která mi hrubě nevyhovuje, je taková jakoby chemická. Barva se mi ale moc líbí, tak to zatím zkouším překousnout. Pokud se podíváte na swatche níže, uvidíte, že barva Babylips a této rtěnky je velmi podobná, jen rtěnka je sytější. Cena rtěnky v akci byla, jak už jsem psala 99,- Kč, běžná cena je 290,- Kč.



Při návštěvě Sephory, mě opět odchytla slečna a tak jsem se jí při té příložitosti vyptávala na tónovací barvu na obočí od Make up for ever (dále jen MUFE) a ona mi doporučila spíše takovou dá se říct miniřasenku na obočí Gimme Brow od zn. BENEFIT, po které jsem už dlouho pokukovala. Gimme Brow se vyrábí ve dvou odstínech pro světlejší a tmavší typy. Řekla jsem, že si to rozmyslím a s tím odešla, ale už jsem věděla, že v Sephoře nejsem naposledy, protože minimálně tu "miniřasenku" na obočí potřebuji vyzkoušet. 
Slečna si mě mimochodem také zaháčkovala tím, že mi zmíněnou řasenkou upravila obočí a já z toho byla nadšená, btw. všichni mi to chválili. 



Mám sice doma 10x levnější napodobeninu od Essence, ale ať se snažím, jak chci, nedocílím požadovaného tvaru. Takže hádáte správně a já se vrátila po několika dnes zpět pro zmiňovaný Gimme Brow v odstínu Medium/deep a jelikož jsem pokukovala i po makeupu, tak mi pro změnu jiná slečna ukázala makeup z řady MAT VELVET + od již zmiňovaného MUFE, který je vhodný na smíšenou/mastnou pleť s tím, že ihned po nanasední zmatní pleť a ta by měla vydržet nelesknout se. Rozloučila jsem se s tím, že se možná stavím. 
Za nedlouho jsem měla narozeniny a mně přišla sms s 15% slevou na nákup, tak jsem napochodovala do třetice do Sephory a koupila si výše uvedený makeup, mám nejsvětlejší odstín 020 a ten mi opravdu skvěle padne, akorát mi trochu vadí, že mi makeup zvýrazňuje póry a za chvíli se stejně kolem nosu lesknu. Tak nevím, co si o něm myslet, ale budu ho dál testovat a pak napíši recenzi. Cena před slevou 1.290,- Kč.




Odstín 020, není bohužel vůbec vidět :-)


Také jsem přihodila do košíčku tužku HIGH BROW od Benefitu, která slibuje projasnění pod obočím a také je výborná do vnitřních koutků. Vyrábí se zase ve dvou odstínech a to jakoby bílorůžové a zlaté. Já si vybrala bílorůžovou a velmi mě překvapilo, jak je tužka měkká a vůbec nemusíte tlačit. Jen musíte dát pozor, abyste barvičku pořádně rozmazali a nevypadali pak jako panda :-). Zatím vše testuji, ale můj první dojem je moc dobrý. Cena před slevou je 690,- Kč. Asi si řeknete, že je to dost, ale řekla jsem si, budu mít narozeniny, ke všemu kulatiny a udělám si radost a tak nákupu nelituji. 



Navíc jsem si mohla vybrat ještě lak na nehty zdarma, vybrala jsem si krásnou studenou modrou barvu, ale bohužel nejsem s výdrží, která by podle popisu měla být až 5 dní, spokojená, lak se mi druhý den oloupal a to i s top coatem. No, ještě zkusím jiný top coat a dám mu šanci, už kvůli té barvičce. 








K narozeninám jsem si moc přála novou paletku od Maybelline - THE NUDES, která přišla na začátku května do našich drogérií a líbila se mi hned na první pohled, respektive ty odstíny a přání se mi vyplnilo a já ji dostala k narozeninám. Dnes jsem s ní nalíčená poprvé a tak nemohu dělat žádné závěry, ale některé s odstínů mě vážně překvapily svojí pigmentací, hlavně ta zlatá, to je prostě pecka!!! Bohužel cenu vám neřeknu, protože je ji nevím :-(. Určitě někdy nafotím nějaké líčení s paletkou. 











Když jsme u očí, tak mi koncem dubna došel můj oblíbený odličovač od Mary Kay a tak jsem šla do drogérie, zda nenajdu nějaký alespoň trochu podobný, levnější. V drogerii teta jsem narazila na novinku od L´Oreál Paris a to MICERÁLNÍ GEL Skin Perfection, který byl v akci za 100,- Kč a na obalu píšou, že je vhodný pro citlivé oči a i kontaktní čočky, tak jsem si řekla, proč ho nevyzkoušet?? Zatím jsem ve fázi testování, ale můj první dojem je takový, že sice odlíčí, ale vadí mi trochu ten lepkavý pocit na pleti, ale neštípe v očích a oči jakžtakž odlíčí - no prostě můj miláček od MK to není :-), ale dám mu ještě šanci a pak čekejte určitě nějaké shrnutí či recenzi. 




Poslední kosmetický dáreček, který jsem dostala k narozeninám je nádherný parfém od zn. BURBERRY a to sice THE BEAT Edp. Parfém jsem si moc přála, je to celkem sladká vůně, ale mně se moc líbí a jsem moc ráda, že jsem ho dostala. Sice mám pocit, že ho ze sebe vůbec necítím, ale to mám se všemi parfémy, ale je opravdu nádherný. Cenu Vám bohužel také neprozradím, protože to byl dárek, ale mohu říct, že se mi moc líbí neotřelé balení. 



Tak a to je všechno, napište mi, co jste vyzkoušeli či nakoupili vy a po čem toužíte?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news