čtvrtek 14. května 2015

MOTD 14. 5. 2015

 
 
 
 
Krásné čtvrteční ráno, dnes jsem tu opět s mým dnešním make upem, který jsem nahodila jen tak v rychlosti, protože jsem ráno nestíhala, tak to nebudu okecávat a jdeme na to :-).
 
Oči: Dnes jsem použila stín od RIVAL DE LOOP v odstínu 04 Latte Macchiato a do ohybu oka tmavé stíny z nové paletky The Nudes od MAYBELLINE, řasenka Lash Sensational od MAYBELLINE. Dnes bez podkladové báze, na kterou jsem popravdě zapomněla :-).
 
Obočí: Tady se oproti včerejšku nic nezměnilo, takže tedy hnědé gelové linky UMA cosmetics (ano já vím, je to divné, ale barva je skvělá, studená hnědá) a vše jsem zafixovala gelem na obočí Gimme Brow od BENEFIT. Pod obočí jsem použila tužku High Brow od BENEFIT.
 
Pleť: podkladová báze Baby Skin od MAYBELLINE, make up Mat Velvet + (ods. 020) od MAKE UP FOR EVER, korektor pod oči Fit Me od MAYBELLINE (odstín 15). Ano, také stejné jako včera :-)
 
Tváře: Dnes jsem po dlouhé době vytáhla tvářenku od MAKEUP REVOLUTION (odstín Now), pod lícní kosti jsem dala bronzer od SLEEKU z tria Face Form (odstín Light 373).
 
Rty: Babylips elektro (odstín Berry Bomb) MAYBELLINE a nějak nemám náladu na rtěnku dnes :-)....což je divné

A abych ještě nezapomněla - každý den používám svoje milované štětce od ZOEVY, které mám už více jak rok a jsou to moji miláčci :-))
 
A na co jste měli náladu dneska vy??

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news