pátek 15. května 2015

MOTD 15.5.2015

 
 
 
Ahoj, krásné páteční ráno, dnes nosim...
 
 
OČI: Dnes jsem oprášila paletku očních stínů, kterou jsem si sama složilala od MARY KAY a použila fialový stín Sheer Violet do ohybu oka, do vnějšího koutku stín Coal a do vnitřního koutku stín Honey Spice, řasenku mojí stálici Be Sensational od MAYBELLINE
.
OBOČÍ:  Tady se oproti včerejšku nic nezměnilo, takže tedy hnědé gelové linky UMA cosmetics (ano já vím, je to divné, ale barva je skvělá, studená hnědá) a vše jsem zafixovala gelem na obočí Gimme Brow od BENEFIT. Pod obočí jsem použila tužku High Brow od BENEFIT.
 
MAKEUP: Dnes od RIMMEL Lasting Finish 25 hrs - odstin 100 Ivory, který mně prostě vyhovuje víc nežli MUFE, což je smutné, neboť jeho cena je téměř 6x nižší než MUFE. Korektor pod oči také od RIMMEL a to sice Match Perfection v odstínu 010 Ivory, který zároveň rozjasňuje. Málem bych zapomněla na bázi od MAYBELLINE Babyskin, která mi moc vyhovuje.
 
BRONZER: Dnes jsem měla náladu na Sun Glow od SISLEY,který mám v testru a dostala jsem ho od mojí milé sousedky, za což ji ještě jednou  mooooc děkuji.
 
TVÁŘENKA: Dnes levnejsi ESSENCE,který moc nepoužívám,ale dnes jsem dostala chuť na pro mě netradiční odstín a je to 02 Destination: Sao Paulo a myslím, že to byla nějaká limitka Brasil.
 
RTĚNKA: RIMMEL odstín 180 Vintage Pink, moje nejoblíbenější barvička od Rimmelu.
 
Dnes to vypadá na úchylku zvanou Rimmel a co Vy? pochlubte se....
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news