středa 13. května 2015

MOTD 13. 5. 2015


Ahoj všem, rozhodla jsem se zařadit novou rubriku a to sice v překladu "Můj dnešní makeup". Tak snad se vám bude líbit.

Oči: nová paletka The Nudes od MAYBELLINE, řasenka Lash Sensational od MAYBELLINE, podkladová báze pod oční stíny od ESSENCE.
 
Obočí: hnědé gelové linky UMA cosmetics (ano já vím, je to divné, ale barva je skvělá, studená hnědá) a vše jsem zafixovala gelem na obočí Gimme Brow od BENEFIT. Pod obočí jsem použila tužku High Brow od BENEFIT.
 
Pleť: podkladová báze Baby Skin od MAYBELLINE, make up Mat Velvet + (ods. 020) od MAKE UP FOR EVER, korektor pod oči Fit Me od MAYBELLINE (odstín 15), korektor na pupínky a nedokonalosti od MARY KAY (odstín Beige 1)
 
Tváře: Tvářenka Colorama (odstín 501) od MAYBELLINE
 
Rty: Babylips elektro (odstín Berry Bomb) MAYBELLINE + rtěnka Rouge Infusion SEPHORA (odstín 05 Fuchsia)
 
Jak to tak čtu, tak to vypadá, že jsem úchyl na značku MAYBELLINE, ale tak to není :-)).
Co nosíte dnes Vy? Mějte se krásně a krásný den všem


Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news