pátek 22. května 2015

MOTD 22. 5. 2015 - aneb co dnes nosím

Krásné slunečné páteční ráno, mám teď v práci fofry a nestíhám vůbec nic, rodinu, natož blog, mrzí mě to, ale nedá se nic dělat. Proto jsem tu alespoň s rychlým příspěvkem ve formě MOTD.



Obočí: hnědé gelové linky UMA cosmetics (ano já vím, je to divné, ale barva je skvělá, studená hnědá) a vše jsem zafixovala gelem na obočí Gimme Brow od BENEFIT. Pod obočí jsem použila tužku High Brow od BENEFIT. Ano, stále ta samá klasika :-))
Oči: Dnes tmavé stíny z nové paletky The Nudes od MAYBELLINE, která mě baví víc a víc, řasenka Lash Sensational od MAYBELLINE - už druhé balení :-). Dnes bez pokladové báze, protože jsem nestíhala :-(
Pleť: podkladová báze Baby Skin od MAYBELLINE, makeup od DERMACOL - Caviar Long Stay  v odstínu 1 Pale. Kruhy pod očima - korektor RIMMEL Match Perfection odstín 010 Ivory. Nedokonalosti jsem zamaskovala korektorem, který je součástí výše zmíněného Dermacolu.
Tváře, kontury, rozjasňovač: Dnes na vykonturování použila CATRICE - Sun Glow v odstínu 030 Medium bronze, tvářenku od ESSENCE - Silky Touch Blush v odstínu 60 life´s a cherry a na lícní kosti jsem nanesla od CHANEL - Sheer Illuminating fluid v odstínu asi Sunkissed 2201??
Rty: dnes jsem vytáhla po delší době rtěnku od CATRICE - z kolekce UNE, DEUX, TROIS v odstínu C02 Meet Berry. Pod ní jsem ale ještě nanesla skvělý kokosový balzám od IVES ROCHES - Noix de Coco.
A to je vše přátelé....jak se máte vy??

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news