sobota 2. května 2015

TAG - 10 věcí o mně

Ahoj, 
máme tu zas po delší době TAG, který jsem viděla u blogerky Monalisabeauty a moc se mi líbil, tak dost řečí a jdeme na to.



1. Proč jsi začala blogovat??
Jsem v blogosféře celkem nováčkem, začala jsem psát blog v únoru a baví mě to, můžu sdělit svůj názor a ukázat ostatním, co mi vyhovuje a nevyhovuje. Jsem sama svým pánem a nemusím se nikomu zavděčit, protože to dělám kvůli sobě a své seberealizaci a navíc to beru jako relax. Škoda jen, že v poslední době není tolik času.

2. Co ti dělá největší radst na tvém blogu??
Největší radost na mém blogu mi dělá to, když se mi pak ozvou lidičky, kteří se mě ptají na názor nebo se jim líbí moje články. Také mám radost za každého odběratele či sledovatele. 

3. Chodíš na kosmetiku??
Tady asi budu vypadat za totálního exota, ale nechodím, za svůj život jsem byla asi celkem třikrát, ale já si myslím, že pokud se o svoji pleť staráte každý den ráno i večer, tak kosmetiku nepotřebujete. 

4. Levná vs. drahá kosmetika??
V současné době preferuji spíše výhodné nákupy. Jednu dobu jsem byla zaregistrována u Mary Kay a vlastnila kosmetiku v řádech tisíců, ale nakonec jsem zůstala je u pár produktů, které mám ráda a stejně se vrátila k levnější kosmetice, která je srovnatelně dobrá s na můj vkus předraženou MK. Nemohu však na druhou stranu zase říct, že bych netoužila po tom vyzkoušet nějakou dražší kosmetiku jako např. MAC či Benefit, Too Faced, Nars... Ale mám rodinu a tak musím dávat dost často přednost jiným věcem :-)

5. Bez které části mejkapu nevyjdeš ven??
Nepatřím zrovna k lidem, kteří by nešli bez mejkapu ani k popelnici, takže o víkendu klidně vyjdu jen tak. Ale do práce bych asi nešla bez makeupu, moje pleť není zrovna bezproblémová a já se s makeupem cítím líp

6. Jak dlouho ti trvá napsání článku??
Někdy píšu článek i více dnů a to hlavně kvůli tomu, že prostě nestíhám, ale jinak je to cca kolem 2 hod. s přidáním fotek a zveřejněním, ale zase záleží o jaký článek jde

7. Jak pečuješ o svou pleť??
Péči o pleť opravdu neodbývám a snažím se ji důkladně čistit každé ráno i večer. Večer nejdříve odlíčím oči odličovačem na oči a pak pomocí čisticího kartáčku Skinvigorate od Mary Kay a čisticího gelu vyčistím obličej. Doodlíčím ho micerální vodou a nanesu sérum proti vráskám a pak krém. Ráno obličej znovu přetřu micelární vodou a nanasu sérum a denní krém. 

8. Budeš dělat outfitové články??
Nebudu, nemám na to postavu ani tomu nijak zvlášť nerozumím :-)

9. Jaký kosmetický produkt by jsi chtěla ve své sbírce??
Toužím např. po paletce od Urban Decay - Basic Naked II. či od Too Faced.

10. Který kosmetický produkt ti nic neříká??
Tak oříšek na konec :-), týjo, nevím, ale nepoužívám moc tělová mléka, protože mě to zdržuje a věčně na ně zapomínám.


A to už je celý dnešní TAG, pokud byste měli něco, co byste chtěli o mně vědět, klidně napište dolů do komentářů. Ahoj příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news