úterý 19. května 2015

Testování novinek - květen - Pleva, Ardell

Dobré ráno,
 
sešlo se mi tu pár nových produktů k testování, tak Vám je chci ukázat, abyste byli také v obraze.
Určitě se časem těšte na recenze :-)



Česká rodinná firma PLEVA mi poskytla k testování dva produkty z včelích produktů:

1. Medový peelingový krém Pleva

http://www.pleva.cz/p/medovy-peelingovy-krem-pleva

Běžná cena: 152, - kč

První dojem: Hrozně se mi líbí balení, vypadá luxusně a i náplň není k zahození, krásně voní. Peeling jsem použila asi dvakrát, tak nechci dělat předčasné závěry, ale zatím je celkem OK


2. Pleťová maska se včelími produkty Pleva

http://www.pleva.cz/p/pletova-maska-se-vcelimi-produkty-pleva

Běžná cena: 148,- Kč

První dojem: Maska se lehce roztírá, čekala jsem maličko, že bude hutnější, ale nevadí...jediné z čím jsem měla problém, že když jsem nanesla masku, tak po pár minutách mě začala brnět pokožka a měla jsem pocit jakoby mi píchalo do obličeje tisíc jehliček, takže po pár minutách jsem ji smyla a docela jsem se osypala, ale za chvíli to zmizelo, tak nevím, zda je to účelem?? Každopádně nechci dělat žádné závěry a ještě to vyzkouším :-).



Dále se mi podařilo navázat spolupráci s eshopem ABSOLUTE COSMETICS, kde jsem si vybrala tyto dva produkty:


1. Deluxe pack 110

http://www.ardell.cz/123-nase-novinky.html?idProduktu=170

Což je žhavá novinka a sice sada dvou párů řas s novým luxusním aplikátorem v jedné sadě a navíc jako dárek zdarma je v sadě jejich vyhlášené čiré lepidlo DUO.
Tento produkt jsem dostala včera a ještě nestihla vyzkoušet, ale moc se těším, slyšela jsem na Ardell samou chválu :-). Určitě Vám pak sdělím dojmy a postnu nějaká fota.
Musím se přiznat, že je to moje první zkušenost s Ardell a mám radost, že je mohu vyzkoušet.

Běžná cena 349,- Kč

2. Přírodní řasy Ardell - typ Demi Wispies

http://www.ardell.cz/106-prirodni-rasy.html?idProduktu=32

Měly by být vyrobeny ze 100% přírodního vlasu a jsem na ně vážně moc zvědavá. Nejedna beauty bloggerka na ně pěje jen samou chválu.

Běžná cena 109,- Kč


Napište mi, zda máte zkušenost některým z výše uvedených produktů a zda Vám vyhovují či nikoliv, budu se těšit na Vaše komentáře :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news