pondělí 18. května 2015

MOTD 18. 5. 2015

Ahoj všem, krásné pondělní ráno, máme zase nový týden a já tu jsem s dnešním make upem. Budu ráda, když mi napíšete, co nosíte dnes Vy??
 
 
 
 
 
 
Obočí: hnědé gelové linky UMA cosmetics (ano já vím, je to divné, ale barva je skvělá, studená hnědá) a vše jsem zafixovala gelem na obočí Gimme Brow od BENEFIT. Pod obočí jsem použila tužku High Brow od BENEFIT. Ano, stále ta samá klasika :-))
 
Oči: Dnes jsem vytáhla barevnou paletku Selective od GOLDEN ROSE v odstínu 01. A dala na oko azurově modrozelenou, která oko krásně rozzáří. Řasenka - moje klasika  Lash Sensational od MAYBELLINE
 
Pleť: podkladová báze Baby Skin od MAYBELLINE, makeup od RIMMEL - Lasting Finish 25 hrs v odstínu 100 Ivory. Kruhy pod očima - korektor RIMMEL Match Perfection odstín 010 Ivory.
 
Tváře, bronzer, rozjasňovač: Dnes rychlovka v podobě tria od SLEEK - Contouring and blush palette v odstínu 373 Light 
 
Rty: Rtěnka stejná jako v pátek, protože ji miluju a to RIMMEL odstín 180 Vintage Pink.

Budu ráda, když se i vy pochlubíte a pošlete mi třeba nějakou svoji fotku s vaším dnešním makeupem.
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news