sobota 23. května 2015

Recenze - noční krém BOTANICO Verbena

Ahoj všem, dnes se podíváme po dlouhé době na jednu recenzi a to sice na krém 
BOTANICO - Verbena - noční krém.



Dostala jsem jej k testování z eshopu www.balnya.cz, což je internetový obchod s kosmetikou a to nejen s pleťovou a dekorativní kosmetikou a také tu naleznete např. parfémy, mýdla a pěny do koupele, sypané čaje, bylinné sirupy, kosmetickou vazelínu, pánskou kosmetiku a čokoládu, kakao, medy, ústní vody atd.

Co bych chtěla v první řadě vyzdvihnout je to, že se mi moc líbil přístup z strany obchodu, kdy jsem měla pocit, že si mě chtějí hýčkat, slečna byla strašně ochotná a vyšla mi ve všem vstříc. Zákaznický servis mají na jedničku :-). 
Slečna mi nabídla na vyzkoušení krém z přírodní bylinné kosmetiky, což jsem ráda přijala, protože jak jsem již několikrát psala, ráda testuji věci, které jsou přírodní a navíc, které mi nejsou až tak známé. 
Musím se přiznat, že tuto značku jsem neznala vůbec. Přitom cena není vůbec vysoká - a to sice pouhých 84,- Kč!!!! za 50 ml.
Ano, balení není kdovíjaké, spíše odpovídá své ceně, ale já si nemohu pomoci, mně se prostě líbí, i když jde o naprosto jednoduchou a obyčejnou krabičku z mléčného plastu, či jak bych to nazvala. 
Moje první dojmy po rozbalení krému byly takové všelijaké. Krém vypadal hutný a vůně byla celkem výrazně aromatická. Musím říct, že jsem mu nedávala moc velké naděje, protože mi jednoduše přišel naprosto obyčejný a barvou a strukturou podobný modré induloně :-).
Ale abych mohla napsat opravdu hodnotnou recenzi, tak jsem ho opravdu min. ty dva měsíce poctivě používala a vlastně používám stále. 
Jinak krém je vyrobený z výtažků verbeny a dle popisu tady by měl pleti poskytovat následující:  

"Pleť vyživuje a zlepšuje její prokrvení. Tento kosmetický přípravek je určený k regeneraci unavené pleti, dodává pokožce potřebné výživné látky. Krém je určen pro suchou pleť. Obsahuje větší množství mastných látek a účinných extraktů, které se během spánku dobře vstřebávají do pokožky a vyživují ji."
Zdroj: www.balnya.cz




A nyní moje zkušenost:
Ano, na 100% musím souhlasit s tím, že je vhodný pro suchou pleť, já mám bohužel pleť smíšenou až mastnou a tak mám pocit po nanesení krému, že se mi pleť trochu dusí a hlavně mám pocit, jakoby se potila po tím krémem a nemohla dýchat.  Tento stav však trvá jen chvilku než se krém vstřebá, což není opravdu dlouho.Dle mého názoru mi určitě bude více vyhovovat v zimních období, kdy se tolik nepotím a ta pleť jse sušší. Já si ze začátku musela zvyknout na tu silnější parfemaci, ale teď mi vyhovuje a vlastně asi díky ní chci ten krém dopotřebovat. Pokud nanesete krému příliš, budete mít pocit, že jste celá umaštěná, takže já ho opravdu nedávám tolik. Co mně na něm docela vadí je to, že když se ráno vzbudím celá se lesknu a mám velmi znatelné pory, takže mi je zřejmě i trochu ucpává. Musím si hned vyčistit pleť buď pleťovou vodou nebo micelárkou, abych měla pocit čistoty, jestli mi rozumíte :-). Ale chápu, že to je spíše můj problém, protože jsem jak už psala, nemám suchou pleť, ale spíše opak. 

Za co ho vážně ale musím pochválit je to, že nedávno jsem zkoušela pleťovou masku z včelích produktů a měla jsem na ní docela velkou alergickou reakci a tento krém mě zachránil. Jsem si jistá, že v tomto případě mě opravdu zachránil právě výtažek z verbeny, jelikož podle eshopu jsou její vlastnosti takovéto:

"Verbena citrónová je využívána v kosmetice zejména pro své uklidňující účinky, spolehlivě tiší podráždění. Olej, destilovaný z listů této rostliny je významnou složkou mnoha parfémů. Její citrónové aroma dodává tělu energii, osvěžuje smysly, a tím pomáhá zmírňovat únavu a tíseň."
Zdroj:www.balnya.cz

Ihned po nanesení jsem měla pocit, jako by "spláchla" horkost z mých tváří. A cca během 30 min se vytratilo z tváře i silné zčervenání a krém krásně chladil. Včera jsem měla možnost vyzkoušet tento krém i na kamarádce, které jsem před tím také nanesla masku z včelích produktů a bohužel ji také nesedla a po nanasení tohoto krému byla nadšená. Navíc má i suchou pleť, takže si myslím, že jí by krém sedl asi daleko více než-li mně. 

Co z toho tedy plyne??? 
Krém určitě stojí za vyzkoušení, sice mi úplně 100% nesedl, ale to jen díky jinému typu pleti. Velmi kvituji cenu a také se mi líbí, že jde o přírodní produkt a je to zatím jeden z nej přírodních produktů, co jsem za poslední dobu vyzkoušela a že jich není málo, to mi věřte, ale ke všemu se postupně dostaneme, nebojte :-). Za mě tedy určitě doporučuji vyzkoušet :-)...



Co bych ještě ráda k obchodu Balnya.cz ráda zmínila je, že ehop zasílá i na Slovensko a to pouze po uhrazení na účet a cena poštovného na Slovensko je 240,-. Po České republice zasílá buď dobírkou (109,- Kč) nebo po zaplacení předem na účet (69,- Kč).

Mimo jiné si prostudujte nabídku eshopu, je tam k dostání například kosmetika W7, BH Cosmetics, MUA, Manhattan a mnoho dalších pro mě celkem neznámých značek. 

Nakonec bych moc ráda poděkovala firmě za možnost spolupráce. Také se musím pochlubit, že jsem mimojiné dostala i dárek v podobě soli do koupele, která byla naprosto úžasná a hrozně z ní byl nadšený i můj čtyřletý syn, který miluje různé soli a pěny do koupele. Sůl obsovala zřejmě esenciální oleje, neboť měl po vykoupání krásně jemnou pleť a nebyl vysušený...

Tak a to už vše pro dnešek....co Vy, znáte tento obchod??? 

  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news